Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 04 iunie 2020
Jurnalistul britanic a prezentat, ieri, cele două variante ale filmului de promovare a Braşovului. Filmul va fi prezentat şi braşovenilor... când se va putea
Jurnalistul britanic Charlie Ottley, realizatorul celebrei serii de documentare despre România „Wild Carpathia”, a prezentat ieri, Primăriei Braşov, cele două variante ale filmului de promovare a Braşovului, pe care le-a realizat în urma parteneriatului încheiat cu municipiul.
Vorbim despre un proiect pornit în toamna anului trecut, care a fost destul de încercat, dat fiind şi faptul că pandemia a ţinut şi camerele de filmat în casă. Astfel, după cum a mărturisit jurnalistul, au fost utilizate şi imagini filmate cu ocazia celorlalte colaborări pe care le-a avut cu Braşovul.
Prejmer, Hărman şi alte localităţi din jur
„Ideea a fost de a face un film de promovare a Braşovului pe plan internaţional, dar şi intern, mai ales în mediul on-line, şi să arătăm frumuseţea Braşovului, nu doar a oraşului în sine, ci şi a zonei din jurul său, cum ar fi Poiana Braşov, Prejmer, Hărman etc, pentru a-i inspira pe oameni să vină aici. Braşovul este inima Transilvaniei, coroana Transilvaniei, o destinaţie pe care trebuie să o vezi neapărat. (...) Cu siguranţă acest film va fi foarte util în câteva luni, pentru că în perioada asta nu vor fi multe evenimente şi festivaluri. Sper că va fi bine primit, desigur că vom face modificări dacă ni se va cere. Despre Braşov sunt foarte multe lucruri bune de spus, pentru mine Braşovul este poarta către Transilvania, şi aşa cum am spus şi în film, este inima istorică a Transilvaniei. Are de toate, are cultură, are arte, are această istorie extraordinară, are meşteşuguri, muzică, este un oraş creativ şi «cool». are foarte multe baruri, are restaurante, are locuri în care îţi poţi petrece plăcut seara, are parcuri, are atmosfera aceea specială în Piaţa Sfatului, când vezi lumea trecând pe lângă tine şi poţi să simţi vibraţia oraşului, are străzi pavate şi pline de porumbei, are acel sentiment atemporal, care mie îmi place extraodinar. Cred că oamenii care vin să viziteze România trebuie să facă Braşovul o parte din itinerariul lor. Sunt multe alte locuri care merită să fie vizitate şi care sunt frumoase în felul lor, dar dacă vrei să «prinzi» inima Transilvaniei, trebuie neapărat să-ţi faci timp pentru Braşov”, a declarat Charlie Ottley.
Pandemia a împiedicat prezentarea publică
Varianta lungă a filmului realizat de jurnalistul britanic are 6 minute şi 15 secunde, iar varianta-spot, 1 minut şi 31 de secunde. Imaginile surprind oraşul nu doar cu peisaje, ci şi cu aspecte din viaţă, facilităţi sportive, evenimente, festivaluri, monumente, chiar şi viitorul aeroport. Cele două variante urmează a fi analizate, pentru transmiterea observaţiilor necesare obţinerii variantelor finale ale celor două filme de prezentare.
„Aveam planificat un moment public în care să prezentăm proiectul pe care l-am realizat împreună, dar din păcate va trebui să ne reaşezăm şi să gândim un moment când va fi posibil să facem această prezentare cu public. (...) Tot astăzi (ieri – n.r.) am văzut şi trei variante de videoclipuri de prezentare a României, realizate pentru BBC World (tot de echipa lui Charlie Ottley, n.n.), în care apar imagini şi din Braşov, pe lângă alte oraşe şi zone din România. Cred că după această perioadă va trebui să folosim foarte mult aceste modalităţi de promovare pentru a atrage din nou un număr mare de turişti în România şi în Braşov”, a declarat primarul George Scripcaru.
110 ţări, 11 limbi
Reamintim că seria „Wild Carpathia” a avut deja audienţă în peste 110 ţări din lume şi a fost tradusă în 11 limbi diferite. Producţia a fost susţinută de Alteţa Sa Prinţul Charles şi Majestatea Sa Margareta a României. Cunoscutul producător de televiziune din Marea Britanie a ajuns, de fapt, unul dintre cei mai importanţi ambasadori neoficiali ai ţării noastre, alături de Prinţul Charles al Marii Britanii, care a făcut şi el parte din seria documentarelor „Wild Carpathia”. Printre cele mai importante canale de televiziune care au rulat seria se numără Travel Channel şi CNBC. Al cincilea şi ultimul episod al seriei„Wild Carpathia -Winter is Coming” a fost lansat la Braşov în toamna anului trecut şi acordă oraşului un spaţiu mai larg în cadrul filmului. Municipalitatea a sprijinit de altfel atât realizarea celui de-al patrulea episod al seriei, cât şi a celui de-al cincilea.
De la începutul Campaniei „Dar din suflet pentru seniori”, cu ocazia Sărbătorilor de Paşte 2024 şi-au ridicat tichetele valorice 6.550 de beneficiari. Cifra a fost transmisă[...]
2024-04-24 citeste mai multPrefectul judeţului Braşov, Cătălin Văsii, a participat marţi, 23 aprilie, alături de preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Şerban Todorică, dar şi de senatorul Mihail Veştea, la seminarul[...]
2024-04-24 citeste mai multFlavia Hilochie, mama unei eleve de clasa a XII-a, de la Liceul Vocaţional de Arte Plastice din Braşov, cu CES (cerinţe educaţionale speciale) cere Inspectoratului Şcolar Judeţean (IŞJ) Braşov[...]
2024-04-24 citeste mai multDupă o reamenajare care a durat mai multe luni, Librăria Şt.O.Iosif din Braşov (din strada Mureşenilor nr. 14) se va redeschide vineri, 26 aprilie, la ora 14.00. „Cărţile au revenit la raft,[...]
2024-04-24 citeste mai multRecomandările sunt făcute de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism
2024-04-24 citeste mai mult
DragosG
2020-06-04 06:32:24
Astia de ce nu au masca? A se mentiona ca filmul "Wild Carpathia" a primit fonduri masive de la statul roman. Nu zice nimeni insa ca a fost o initiativa rea, avand in vedere calitatea filmelor subventionate in RO sau calitatea spoturilor de promovare turistica.