Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 17:15

CFR vrea 3,6 miliarde de euro pentru modernizarea tronsonului

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 august 2010

Curtici – Brașov – București Odată cu aderarea la UE, România este obligată să asigure pe calea ferată o viteză de 160 km/oră pentru trenurile de călători și nu de 120 km/oră, standardul românesc de viteză CFR SA vrea să atragă fonduri europene de 3,6 miliarde de euro până în 2011 pentru a moderniza Coridorul de Transport Paneuropean IV, urmând ca până la finele anului să liciteze tronsoanele Radna-Curtici și Simeria-Coșlariu, astfel încât trenurile să circule cu 160 de kilometri pe oră

Curtici – Brașov – București Odată cu aderarea la UE, România este obligată să asigure pe calea ferată o viteză de 160 km/oră pentru trenurile de călători și nu de 120 km/oră, standardul românesc de viteză CFR SA vrea să atragă fonduri europene de 3,6 miliarde de euro până în 2011 pentru a moderniza Coridorul de Transport Paneuropean IV, urmând ca până la finele anului să liciteze tronsoanele Radna-Curtici și Simeria-Coșlariu, astfel încât trenurile să circule cu 160 de kilometri pe oră. În România, Coridorul IV are traseul Curtici-Simeria-Brașov-București-Constanța. „Avem toate garanțiile că până la sfârșitul anului vom avea licitații de 1,6 miliarde de euro și în 2011 de două miliarde de euro la care se adaugă bani de la bugetul de stat pentru cofinanțare proiectelor de pe Coridorul IV”, a declarat directorul general al CFR SA, Emil Sabo. În prezent, pe coridorul IV se lucrează pe tronsoanele Câmpina-Predeal și București-Constanța, care potrivit celor mai recente declarații ale ministrului Transporturilor, Radu Berceanu, va fi finalizat în vara anului viitor, cu o întârziere de peste un an. Pentru sectorul Câmpina-Predeal, directorul CFR SA spune că lucrările sunt realizate în proporție de peste 60%, astfel încât în luna noiembrie unul dintre cele două fire de circulație să fie finalizat, la fel și cele 120 de poduri și podețe care în prezent sunt realizate în proporție de 80%. Deocamdată, doar tronsonul București - Câmpina, în lungime de 92 de kilometri, a fost modernizat, însă din cauza faptului că nu s-au asigurat banii necesari pentru întreținere au apărut puncte periculoase, care au dus la limitări de viteză. În prezent, aproape 40% din rețeaua de cale ferată și peste 60% din numărul total de poduri și podețe au depășit termenul limită la care ar fi trebuit reparate, situație care sporește riscul producerii de accidente.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie