Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 20:56

CFR va plăti peste 400.000 de lei pentru proiectarea reconstrucţiei podului luat de ape de pe linia spre Întorsura Buzăului

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 22 iulie 2019

CFR va plăti peste 400.000 de lei pentru proiectarea reconstrucţiei podului luat de ape de pe linia spre Întorsura Buzăului

Podul feroviar de la Budila, prăbuşit anul trecut în august după o viitură, este inclus în programul de investiţii al CFR Infrastructură pe acest an, iar primul demers în vederea refacerii acestuia este efectuarea unei expertize şi a proiectului tehnic. Astfel, compania de căi ferate este dispusă să plătească
418.880 de lei, cu tot cu TVA, unui proiectant care să se ocupe atât de schiţele respective, cât şi să efectueze o expertiză a zonei şi să întocmească documentaţiile necesare de avizare pentru demararea lucrărilor.
Podul de peste râul Tărlung s-a prăbuşit pe o lungime de 50-60 metri. Linia de cale ferată a fost dată în folosinţă în 1931 şi peste 10 ani călătorii au fost transportaţi de operatorul privat Regiotrans (din decembrie anul trecut devenit Regio Călători). Podul feroviar de la Budila a fost inclus de SRCF Braşov în programul de investiţii din acest an, cu sursă de finanţare asigurată de la Bugetul de Stat. Ofertele pentru acest contract de expertiză şi proiectare sunt aşteptate până în data de 26 august. După semnarea contractului, întreaga documentaţie, care va stabili şi costurile pentru construcţia unui nou pod şi refacerea liniei, ar urma să fie definitivate în termen de 6 luni.

+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie