Curs BNR
1 EUR = 4.9744 RON
1 USD = 4.4504 RON
1 GBP = 5.9110 RON
1 XAU = 371.0295 RON
1 AED = 1.2117 RON
1 AUD = 3.0429 RON
1 BGN = 2.5433 RON
1 BRL = 0.8149 RON
1 CAD = 3.2880 RON
1 CHF = 5.2625 RON
1 CNY = 0.6303 RON
1 CZK = 0.1983 RON
1 DKK = 0.6668 RON
1 EGP = 0.0918 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0532 RON
1 JPY = 3.1177 RON
1 KRW = 0.3356 RON
1 MDL = 0.2559 RON
1 MXN = 0.2321 RON
1 NOK = 0.4261 RON
1 NZD = 2.7892 RON
1 PLN = 1.1654 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0479 RON
1 SEK = 0.4398 RON
1 TRY = 0.1308 RON
1 UAH = 0.1073 RON
1 XDR = 6.0226 RON
1 ZAR = 0.2558 RON
Publicat la 22 august 2023
Anul acesta sunt bani doar pentru proiectare
Ca multe gări din România, cea de la Rupea este destul degradată, fiind nevoie de reparaţii şi modernizări. Astfel de lucrări sunt în planul CFR Infrastructură (care administrează infrastructura feroviară), pentru acest an compania alocând fonduri pentru realizarea documentaţiilor tehnice.
Pentru elaborarea proiectului tehnic şi a documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (din care rezultă valoarea investiţiei), compania feroviare este dispusă să plătească 476.000 lei (cu tot cu TVA), iar consultantul va fi stabilit în urma unei licitaţii electronice, procedură ce a fost lansată pe platforma electronică de achiziţii publice.
Ultima reparaţie serioasă a fost făcută în anul 1992
Gara din Rupea are în prezent 8 linii, dintre care patru pentru transportul de călători şi patru pentru transportul de marfă, inclusiv o legătură cu fabrica de ciment de la Hoghiz.
Ultimele reparaţii la capitale la staţia de cale ferată de la Rupea s-au făcut în anul 1992, apoi, în anul 2014 au fost realizate intervenţii de o mai mică anvergură.
Da altfel, reprezentanţii CFR Infrastructură au motivat că lucrările sunt necesare pentru actuala infrastructură este uzată, iar pentru diferite elemente durata de funcţionare este depăşită.
Lucrările nu vor începe prea curând
Proiectul de modernizare a staţiei de cale ferată presupune repararea liniilor de cale ferată, amenajarea unor copertine, a unor pasarele sau pasaje pietonale, dar şi montarea unor elemente de siguranţă pentru pasageri (garduri sau balustrade) şi a unor sisteme de sonorizare, afişare şi supraveghere video.
Etapa de proiectare va dura 18 luni de la data emiterii ordinului de începere serviciilor, apoi va fi lansată licitaţia de lucrări, ceea ce înseamnă că şantierul nu va fi lansat prea repede.
nu este nici un comentariu
Stagiunea de vară se apropie de final, dar Filarmonica Braşov are încă un program foarte încărcat în această săptămână. Evenimentele care vor avea loc în mai multe[...]
2023-08-22 citeste mai multOrganistul Eduard Antal va interpreta un aranjament inedit al celebrei „Bohemian Rapsody”, melodia formaţiei Queen din 1975, pe orga din Biserica Neagră din Braşov, sâmbătă, 26[...]
2023-08-22 citeste mai multPatru dintre spitalele aflate în subordinea Consiliului Judeţean Braşov vor beneficia de sisteme moderne pentru prevenirea incendiilor ce pot fi cauzate de oxigen (acesta fiind extrem de periculos[...]
2023-08-22 citeste mai multUnitatea sanitară va avea o clădire nouă pentru laborator
2023-08-22 citeste mai multAnulată din 10 iulie, linia RATBV 131 este reintrodusă pe traseu. Solicitarea reintroducerii acestei linii începând cu 22 august a fost solicitată Primăria Râșnov și aprobată[...]
2023-08-22 citeste mai mult
Adaugă un comentariu