Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 23:50

CFR SA: Podul de la Budila va fi finalizat pe 16 august

Autor:

Publicat la 26 iulie 2022

CFR SA: Podul de la Budila va fi finalizat pe 16 august

Construcţia podului feroviar de la Budila ar urma să fie încheiată pe 16 august 2022. În acest moment, gradul de finalizare a investiţiei este de 80%, potrivit datelor Covasna Media transmise de către Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA.
Totuşi, chiar dacă lucrările se vor încheia pe 16 august, asta nu înseamnă că circulaţia trenurilor pe ruta Întorsura Buzăului – Braşov va fi reluată imediat.
„Ultimul termen estimat de constructor, pentru finalizarea lucrărilor de Reconstrucţie pod şi amenajare albie km 17+318, linia 317 Hărman – Întorsura Buzăului, este 16.08.2022 (termen care nu include perioada necesară probelor/testelor şi recepţia la terminarea lucrărilor). Menţionăm faptul că este al treilea termen de prelungire anunţat/solicitat de constructor, termenul iniţial, conform contractului, fiind martie 2022 (cu tot cu perioada întreruperilor pentru timp nefavorabil)”, au precizat oficialii CFR.
Până acum s-a plătit 70% din valoarea totală a contractului. Până la această dată s-au efectuat plăţi în valoare de 17.245.821,22 lei, fără TVA, respectiv 70% din valoarea contractului.
În final, cei de la CFR SA transmit că „redeschiderea circulaţiei feroviare pe această relaţie aduce o contribuţie majoră la nivel local, prin asigurarea unei variante optime de transport, pe secţia respectivă, context în care CFR SA a solicitat constructorului o mobilizare adecvată pe şantier şi finalizarea lucrărilor, conform ultimului termen anunţat”.
Podul de la Budila, distrus din cauza inundaţiilor din vara lui 2018 de o viitură pe Râul Tărlung, a fost singurul care asigura transportul cu trenul spre Întorsura Buzăului. În prezent, alternativa de transport în comun spre alte localităţi este autobuzul.

Foto: Covasna Media

+2 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie