Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 11:07

CFR Infrastructură va plăti peste 1,4 milioane de lei pentru documentaţia căii ferate Braşov – Aeroportul Internaţional Braşov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 22 sepembrie 2020

Studiul de fezabilitate a fost dat în lucru pentru etapa 1: Braşov - Bartolomeu - Ghimbav - staţie Terminal AIBG. Etapa 2, legătura cu magistrala 300

CFR Infrastructură va plăti peste 1,4 milioane de lei pentru documentaţia căii ferate Braşov – Aeroportul Internaţional Braşov

CFR Infrastructură, prin Sucursala Regionala CF Braşov, a semnat contractul pentru elaborarea Studiului de fezabilitate pentru proiectul căii ferate ce va lega Braşovul de Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav (AIBG). Anunţul a fost făcut luni de preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, în timpul unei conferinţe de presă ce s-a desfăşurat pe şantierul aeroportului. „Le-am predat planurile, iar în prezent este în derulare şi acest proiect extrem de important pentru aeroport”, a declarat Veştea.
Pentru realizarea acestui studiu de fezabilitate, CFR Infrastructură va plăti 1.424.000 lei, cu tot cu TVA (1.200.000 lei, fără TVA), contractul fiind încheiat cu firma bucureşteană SC Baicons Impex SRL. Conform documentaţiei postate pe platforma electronică de achiziţii publice, consultantul din Bucureşti va colabora în realizarea documentaţiei cu  Institutul de Arheologie „Vasile Pârvan” (care se va ocupa de cercetarea arheologică pentru suma de 7.140  lei), cu SC Geo Serv SRL (care, pentru suma de 118.542 lei, se va ocupa de studiile geotehnice) şi cu SC Electric Rail Project SRL (care va asigura serviciile de proiectare pentru activităţile aferente lucrărilor de electrificare, contra sumei de 118.542 lei).
Documentaţia care face obiectul contractului va trebui predată în termen de 12 luni de la data emiterii ordinului de începere a serviciilor, după care CFR Infrastructură va putea lansa licitaţia de lucrări.

Accesibilitate directă în aeroport şi dinspre Făgăraş, Sibiu
În baza acestui contract, consultantul din Bucureşti va trebui să pregătească documentaţia tehnică pentru legătura feroviară între Gara Braşov şi Aeroport, linia de cale ferată dezvoltându-se pe actualul traseu Braşov - Bartolomeu - Ghimbav, din care se va desprinde, la ieşirea din staţia Ghimbav, pe un traseu nou de aproximativ 2,5 km, până în dreptul aerogării. În cadrul acestui studiu de fezabilitate va fi analizată şi posibilitatea, într-o a doua etapă, a electrificării liniei de la Braşov la Aeroport, respectiv realizarea unui studiu de traseu care să racordeze această linie la viitorul terminal multimodal de la Feldioara. Linia de racord va avea accesibilitate directă în aeroport şi dinspre Făgăraş, oferind astfel posibilitatea de conectivitate la aeroport şi a pasagerilor din zona Sibiu şi Ţara Făgăraşului. Nu în ultimul rând, consultantul va trebui să pregătească şi un studiu privind electrificarea traseului Braşov – Bartolomeu (– Ghimbav) – staţie Terminal AIBG – legătura cu magistrala 300, întocmit similar unui studiu de prefezabilitate.

CITEȘTE ȘI:  Aeroportul Braşov, răspunsuri pentru cei care vor să-l „dărâme”

+5 -3

Comentarii

'Willy'

2020-09-22 11:13:55


'Foarte bine! Mai trebuie si autostrada Brasov-Sibiu si ne-am aranjat.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie