Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8168 - 23 apr 10:04

CFR începe să „cârpească” Gara Braşov

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 18 decembrie 2019

Pe faţada principală va fi montată o copertină din sticlă şi oţel. În total, bugetul este de 2,8 milioane de lei, iar reparaţiile se opresc la „peronul 1”

CFR începe să „cârpească” Gara Braşov

După mulţi ani în care a ocolit Gara Braşov, realizând doar intervenţii minore, CFR a decis să facă investiţii în „poarta de intrare” în municipiu.
Mai exact, Compania Naţionala de Căi Ferate „CFR” – SA a lansat o licitaţie cu o valoare estimată de 2.796.500 lei cu tot cu TVA, termenul de depunere a ofertelor fiind 21 ianuarie 2020.
Contractul vizează reabilitarea platformei staţiei şi a clădirii RCM în staţia Braşov Călători, iar termenul de finalizare a lucrărilor este de 16 luni.
Printre altele, conform documentaţiilor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, lucrările se vor realiza la peronul 1, la zonele exterioare de la gară, inclusiv la parcare. Printre altele, va fi demolat şi refăcut zidul de sprijinul de la peronul 1. De asemenea, vor fi demolate şi refăcute cele două scări de acces la peron. Totodată, va fi realizată şi o rampă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, pe partea stângă a clădirii Gării.
De asemenea, se va reface gresia din faţa chioşcurilor, amplasate în clădirea gării , spre piaţa staţiei, precum şi cea dinspre Autogara Codreanu.
La faţada principală a Gării Braşov, în locul actualei copertine de beton se va amplasa una cu structură metalică de inox şi învelitoare de sticlă. Aceasta se va încadra în arhitectura clădirii şi va avea o lungime de aproximativ 20 m.
 

Comentarii

Simona

2019-12-18 14:07:30


Chiar daca se repara sau se modernizeze gara,tot va ramåne cea mai urâta gara din România ca in fiecare zi e plin cu țiganii si boschetarii....tot ramane asa ca e si autogara si mai urata rau care e impreuna cu cel mai luxos hotel linga gara...e o priveliste de groaza la Gara Brasov care vin zilnic turistii...la naiba cu sefii de la CFR...trebuie schimbata conducerea ...

Ariciul

2019-12-18 10:31:47


Ce pretentii puteti avea d-le Cristian de la CFR, unde nepasarea, delasarea si bataia de joc fac legea? Probabil ca sefii CFR nu au vazut in viata lor cum arata o gara din vest. Si daca au vazut nu cred ca i-a ajutat prea mult ca sa poata intelege ce inseamna un transport feroviar civilizat.

Cristian

2019-12-18 05:40:40


Poate ramane ceva maruntis si pentru repararea peroanelor care sunt joase si noi cei de varsta a 3-a abia ne putem urca in trenuri.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie