Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 08:45

CFR are constructor pentru noul pod de la Budila: 9 luni, 30 de milioane de lei

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 22 martie 2021

CFR are constructor pentru noul pod de la Budila: 9 luni, 30 de milioane de lei

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat Asocierea SC Confer Group SRL – SC Construcţii Feroviare Drumuri Poduri SRL câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru execuţia lucrărilor de reconstrucţie a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman - Întorsura Buzăului, km 17+318 şi de amenajare albie.
Oferta financiară a Asocierii SC Confer Group SRL – SC Construcţii Feroviare drumuri Poduri SRL şi SC RADARIA SRL, subcontractant declarant, a fost de 24.592.816,3 lei fără TVA (criteriul aplicat fiind „cel mai bun raport calitate-preţ”), contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.
Sursa de finanţare pentru lucrările de reconstrucţie este asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat, iar durata contractului va fi de 9 luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.
Linia 403 Braşov – Întorsura Buzăului este celebră pentru cel mai lung tunel feroviar din România, de 4,3 km, tunel construit între 1924 şi 1929, cu mari eforturi inginereşti. În 1989 erau cinci trenuri pe zi, în 1998 erau patru, iar în 2015 erau şase perechi de trenuri pe sens. O prăbuşire acum peste doi ani a întrerupt circulaţia. Podul de la Budila s-a prăbuşit după inundaţiile grave din iunie 2018. Linia avea 36 km şi era operată de compania privată Regio Călători. Podul fusese construit acum 90 de ani şi se află în apropierea celui mai lung tunel feroviar din ţară.

+3 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie