Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 09:08

Cehii de Zoot vor să aducă şi la Braşov o „Cabină de fericire”

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 aprilie 2016

Cehii de Zoot vor să aducă şi la Braşov o „Cabină de fericire”

Retailerul online de modă Zoot, care s-a extins şi în offline cu „Cabinele de Fericire Zoot”, vrea să deschidă un magazin şi la Braşov. „Ne uităm pe hartă - Iaşi, Braşov, Sibiu, Constanţa. Nu ştim exact, dar în Transilvania ne uităm mai atent. Analizăm foarte mult oraşele şi locaţiile pe care le putem avea acolo. Degeaba caut eu o locaţie la Braşov, dacă găsesc altceva mai bun în Constanţa”, a declarat Robert Berza (foto), Country Manager al retailerului ceh.
Zoot a lansat la finele anului trecut brandul Alchimy, dedicat femeilor. Această etichetă nouă de colecţii vestimentare feminine vine să completeze o listă de branduri proprii - cel de încălţăminte şi accesorii OJJU şi tricourile Zoot Original.


„Planificăm să ne întărim zona de branduri proprii. Este o tendinţă de business pe care o prospectăm şi o dezvoltăm de ceva vreme. În acest an, ţintim către 10% venituri realizate prin brandurile private Zoot, astfel încât, în 2017, să avem 15-20%”, spun reprezentanţii companiei. Cabinele de Fericire ale Zoot sunt de tip Try&Buy, clienţii putând astfel proba tot ceea ce comandă online, pentru ca, la final, să plătească şi să plece acasă doar cu ceea ce li se potriveşte. „Suntem un retailer online, care are şi locaţii offline, Cabine de Fericire - în care probezi înainte de a plăti -, dar şi o revistă de modă. E o infrastructură suplimentară în schema clasică a unui e-commerce, care ne dă încredere că putem creşte şi susţine zona de branduri private. De ce ne dorim asta? Pentru că putem gândi, crea şi produce colecţiile de modă pe care vedem că şi le doresc clienţii noştri”, mai spun reprezentanţii companiei. Produsele sunt create de către o echipă din Praga, alcătuită din zece ZOOTers - designeri, designeri grafici, project manageri şi experţi în tehnologie. „Suntem interesaţi de femei care adoră ceea ce fac şi cărora nu le este teamă să iasă din cotidian şi din ceea ce alţii consideră ca fiind normal”.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie