Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 11:03

Ce vor liceenii să studieze?

Autor:

Publicat la 17 iulie 2012

La Brașov, 33,1% optează pentru Universitate, 17,9% – Medicină, 13,9% – Studii economice, 10,1% – universități străine și 8,5% – Politehnică Elevii din clasele a XI-a și a XII-a din liceele din țară vor de la angajatori să le spună care sunt etapele concrete prin care pot să ajungă să aibă succes în carieră după absolvirea facultății, acestea fiind cele mai frecvente întrebări întâlnite în cadrul unor seminarii de consiliere în carieră organizate de Samsung în București, Cluj, Iași, Timișoara și Brașov la care au participat aproape 1

La Brașov, 33,1% optează pentru Universitate, 17,9% – Medicină, 13,9% – Studii economice, 10,1% – universități străine și 8,5% – Politehnică Elevii din clasele a XI-a și a XII-a din liceele din țară vor de la angajatori să le spună care sunt etapele concrete prin care pot să ajungă să aibă succes în carieră după absolvirea facultății, acestea fiind cele mai frecvente întrebări întâlnite în cadrul unor seminarii de consiliere în carieră organizate de Samsung în București, Cluj, Iași, Timișoara și Brașov la care au participat aproape 1.400 de tineri cu vârste cuprinse între 16 și 18 ani. „Deși majoritatea tinerilor au participat la un chestionar de evaluare a abilităților, ei nu își puneau foarte multe probleme în aceasta privință. Întrebările lor vizau mai mult modele de carieră ale speakerilor prezenți, voiau să știe pașii concreți pe care i-au făcut aceștia ca să ajungă în aceste funcții. Ei vor experiențe clare, au nevoie de informații cu ajutorul cărora să umple incertitudinea pe care o rezervă viitorul“, a spus Mihaela Stănoiu, corporate marketing manager în cadrul Samsung Electronics România, care a fost responsabilă de acest proiect. La Brașov, 33,1% optează pentru Universitate, 17,9% – Medicină, 13,9% – Studii economice, 10,1% – universități străine și 8,5% – Politehnică.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie