Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 20:57

CCC mai angajează 100 de brașoveni în 2015

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 28 ianuarie 2015

CCC mai angajează 100 de brașoveni în 2015
Compania Competence Call Center (CCC), furnizor de servicii de contact center, a anunțat că intenționează să își dubleze echipa de la Brașov, urmând să recruteze 100 de noi angajați în 2015. În prezent, CCC are peste 500 de angajați în România, iar până la finalul anului planifică să își extindă echipa și să recruteze în jur de 270 de noi angajați pentru cele două sedii, din București și Braşov. Sediul din București are în prezent peste 400 angajați, iar sediul din Brașov, deschis anul trecut, în jur de 100. 
„Suntem bucuroși pentru că am încheiat anul 2014 cu doi noi parteneri internaționali de business câștigați pe piața din România, unul din domeniul telecomunicațiilor și altul din domeniul aviației. Ne propunem ca în 2015 să oferim, în continuare, angajaților noștri beneficii care vorbesc despre valorile CCC și beneficii care ne diferențiază pe piața de profil din Europa: contracte de munca full time sau part time, pe perioadă nedeterminată, programe de training moderne și educație continuă (CCC Campus), două petreceri ale angajaților pe an și alte evenimente tematice care fac din această companie un loc extraordinar în care să muncești și să te dezvolți”, a declarant, într-un comunicat Heiner Witte, director Call Center, CCC România.
Lunar, echipa Competence Call Center din România oferă suport la peste 255.000 de apeluri (date sau preluate), în nouă limbi străine - engleză, germană, spaniolă, italiană, franceză, română, rusă, portugheză și greacă. „În acest moment recrutăm în special vorbitori de franceză, germană, engleză, spaniolă și italiană. Pe lângă cunoștințele de limbă străină, ne interesează în special acei candidați care au abilități bune de comunicare, empatie, dorinta de a învăța și de a găsi rapid soluții”, a spus, la rândul său, Iuliana Circu, manager Resurse Umane, CCC România. 
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie