Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 18:01

Câte minute ar trebui să aşteptăm când sunăm la relaţii clienţi

Autor:

Publicat la 28 iunie 2014

3 minute, timpul optim de aşteptare când sunăm la call center. 10 minute la o sesiyare pe mail

Câte minute ar trebui să aşteptăm când sunăm la relaţii clienţi
Un procent de 69% dintre consumatori sunt de părere că timpul de aşteptare acceptabil pentru ca un agent de servicii clienţi să preia un apel telefonic este sub trei minute, după cum reiese din sondajul Global Customer Service Survey.   
Potrivit consumatorilor, cea mai bună experienţă este oferită de hoteluri, magazinele online şi serviciile de banking online, iar cele mai nesatisfăcătoare experienţe sunt întâlnite în interacţiunea cu agenţiile guvernamentale, companiile din domeniul tehnologiei şi furnizorii de utilităţi.
Oferirea unei experienţe plăcute clienţilor este importantă şi pentru că aproape jumătate dintre consumatori (45%) declară că iau deciziile de cumpărare „întotdeauna” sau „de obicei” bazat în exclusivitate pe reputaţia pe care compania o are în domeniul relaţiilor cu clienţii.
În general, „un răspuns în timp util” şi „un agent bine pregătit” au fost aspectele apreciate de cei mai mulţi ca fiind importante într-o interacţiune cu reprezentanţii serviciului pentru clienţi. Aceste criterii demonstrează că pentru consumatori nu contează doar calitatea interacţiunii cu un agent al centrului de contact, ci şi viteza cu care acesta reacţionează. Prin urmare, un răspuns rapid poate face diferenţa între păstrarea sau pierderea unui client.
„În prezent, majoritatea oamenilor se aşteaptă să primească un răspuns rapid la o solicitare, ceea ce le oferă sentimentul că sunt importanţi pentru companie, având astfel o experienţă pozitivă. În plus, o experienţă excelentă în interacţiunea cu centrul de contact determină clienţii să le spună prietenilor sau familiei despre aceasta, ceea ce reduce riscul de a pierde acei clienţi”, a spus Marcin Grygielski, manager teritorial pentru Europa de Est al companiei care a realizat sondajul.
Similar cu transmiterea unei solicitări prin intermediul website-ului companiei, aproximativ jumătate dintre respondenţi consideră că răspunsul ar trebui să vină în 10 minute şi cel mult 24 de ore în cazul în care solicitarea a fost trimisă prin e-mail sau utilizând un canal social media, precum Facebook, Twitter, etc. „Companiile ar trebui să acorde atenţie acestui aspect, din moment ce 64% dintre consumatori au indicat faptul că au utilizat sau sunt dispuşi să utilizeze social media, în special Facebook, pentru a interacţiona cu o companie”, a adăugat Marcin Grygielski.
Tot în ceea ce priveşte economia de timp, faptul că nu sunt nevoiţi să repete informaţiile atunci când sunt transferaţi este considerat ca fiind cel mai valoros serviciu pe care o companie îl poate oferi în timpul interacţiunii cu clienţii.
+0 -0

Comentarii

de exemplu

2014-06-29 11:46:40


la LG iti te saluta un robot si cam atat

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie