Curs BNR

1 EUR = 4.7218 RON

1 USD = 4.2434 RON

1 GBP = 5.2941 RON

1 XAU = 194.6143 RON

1 AED = 1.1552 RON

1 AUD = 2.9577 RON

1 BGN = 2.4142 RON

1 BRL = 1.1247 RON

1 CAD = 3.2319 RON

1 CHF = 4.2986 RON

1 CNY = 0.6172 RON

1 CZK = 0.1852 RON

1 DKK = 0.6325 RON

1 EGP = 0.2556 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0615 RON

1 JPY = 3.9255 RON

1 KRW = 0.3591 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2225 RON

1 NOK = 0.4901 RON

1 NZD = 2.8374 RON

1 PLN = 1.1104 RON

1 RSD = 0.0401 RON

1 RUB = 0.0673 RON

1 SEK = 0.4492 RON

1 TRY = 0.7418 RON

1 UAH = 0.1664 RON

1 XDR = 5.8479 RON

1 ZAR = 0.3042 RON

Editia 7221 - 04 iun 04:08

Carrefour deschide la Făget cel de-al şaptelea supermarket la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 mai 2015

Carrefour deschide la Făget cel de-al şaptelea supermarket la Braşov
Carrefour deschide astăzi cel de-al şaptelea supermarket din Braşov, ridicând numărul total de magazine în acest format la 95 la nivel naţional. Noul supermarket, Market Făget, va avea o gamă de aproximativ 4.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naţionale. Suprafaţa magazinului este de 600 de metri pătraţi. 
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 170 de magazine sub mai multe formate, a dezvoltat la Braşov al doilea „centru de comandă" din România după Bucureşti, deschizând în oraşul din inima ţării 19 supermarketuri, hipermarketuri şi magazine de proximitate, respectiv o cotă de 10% din totalul reţelei. Gigantul cu afaceri anuale de peste un miliard de euro în România deţine în Braşov magazine sub patru branduri şi trei formate, respectiv un hipermarket Carrefour, 7 supermarketuri Market, 10 magazine de proximitate Express şi unu Contact.
Braşovul devine astfel „fieful" Carrefour, în contextul în care piaţa din Bucureşti este dominată clar de belgienii de la Mega Image care au deschis aici circa 70% din totalul de peste 400 de magazine. Belgienii s-au aşezat astfel la parterul blocurilor, ocupând zone-cheie pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, respectiv supermarketuri şi magazine de proximitate. Belgienii au fost singurii care încă de la început şi-au concentrat atenţia pe Capitală şi împrejurimi, în timp ce restul jucătorilor au preferat o abordare naţională. Totuşi, în ultimii ani se observă că în marile oraşe se dau lupte pentru supremaţie, astfel că reţelele dezvoltă adevărate „clustere", cum este cazul Carrefour la Braşov.
Cu un total de 19 unităţi sub mai multe formate, Carrefour controlează o treime din magazinele retailerilor străini din oraş, urmat de Mega Image şi Profi, care cumulat au mai puţine magazine.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional