Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 07 februarie 2023
Au apărut deja reclamaţii cu noile carduri de energie, care ar trebui să ajungă la 4 milioane de oameni până pe data de 20 februarie. Beneficiarii au semnalat o situaţie atipică, şi anume că au primit cardul prin poştă, însă numele beneficiarului trecut pe card este cu totul altul decât ar fi trebuit.
„Este posibil să apară astfel de erori în tipărirea cardurilor de energie. În general, pe cardul de energie, trebuie să apară beneficiarii care sunt prevăzuţi în listele de beneficiari emise de Ministerul Muncii. Dacă apar astfel de situaţii, este foarte important să fie sunat Call Center-ul, 031 9966, pentru a semnala astfel de situaţii, a anula cardurile care au fost deja emise şi a se emite cardul în conformitate cu lista de beneficiari”, a explicat ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Marcel Boloş.
„În mod normal pe cardul de energie trebuie să apară titularul sau titularii. Pot fi unul sau mai mulţi titulari pe cardul de energie. Este foarte important să se reţină că emitem un singur card pe locul de consum. Pot fi mai mulţi beneficiari la locul de consum. Dacă este aşa, atunci pe card apar toţi titularii, respectiv beneficiarii pe care îi avem pe lista de beneficiari. Şi în situaţia aceasta este important să fie semnalate astfel de cazuri la call center pentru reemiterea cardurilor”, a mai spus oficialul.
Proprietara Fabricii de Zahăr Bod a cumpărat şi fabrica de zahăr de la Luduş
2023-02-07 citeste mai multCreşterea accelerată a dobânzilor la creditele în lei, în 2022, i-a făcut pe mulţi români să treacă la credite în euro. De exemplu, la jumătatea anului trecut, creditele[...]
2023-02-07 citeste mai multDirectorul Companiei Naţionale Poşta Română, Valentin Ştefan, afirmă, întrebat în cât timp ajunge o scrisoare de la Bucureşti la Braşov, că durata maximă este de cinci[...]
2023-02-07 citeste mai multRetailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă JYSK continuă expansiunea în România şi are planificate cel puţin 15 magazine noi în 2023 şi modernizarea a minim 13 magazine[...]
2023-02-07 citeste mai multTemperaturile scăzute înseamnă obligaţii pe care angajatorii trebuie să le respecte. Astfel, potrivit reprezentanţilor Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Braşov, „prin temperaturi[...]
2023-02-07 citeste mai mult
'Anna Dicea'
2023-04-06 08:42:51
'Buna ziua! Am sunat la dvs. pentru a ma lamurii cum sa platesc online , v-am si explicatclar ca am adeverinta de la primarie care corespunde clar cu adresa din card si dvs.m-ati lamurit prin a imi soune daca nu merge online sa platesc fizic la posta si mi-ati inchis in nas telefonul fara sa imi expliccati cum pot plati online. Atunci de ce maibrasoundeti la telefon fara sa dati informatii cum a3 poate plati online? Se face coada la posta de metrii intregi si cand incercam sa platim online ne inchideti telefonul in nas sa platim fizic! Nu se poate asa ceva! '