Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 07:06

Campanie cu privire la modul în care pot fi valorificate telefoanele uzate, demarată de Orange în 8 ţări, inclusiv România

Autor:

Publicat la 21 octombrie 2020

Aproape jumătate (49,9%) dintre românii cu vârsta de peste 18 ani, conectaţi la Internet, depozitează în casă telefoanele mobile pe care nu le mai folosesc, arată un studiu realizat de Orange, ale cărui concluzii au dus la oportunitatea lansării unei campanii de conştientizare şi educare cu privire la modul în care pot fi valorificate telefoanele uzate.
Astfel, Orange a anunţat lansarea, marţi, inclusiv în România, a unei campanii ce încurajează returnarea dispozitivelor mobile prin programele de tip „buy-back", reciclarea sau repararea acestora, precum şi achiziţionarea de telefoane recondiţionate.
„Pe lângă acestea, Orange oferă mai multă vizibilitate şi altor iniţiative ecologice existente în companie, precum maşinile electrice şi bicicletele la care au acces angajaţii sau soluţii digitale disponibile clienţilor, precum factura electronică sau eSIM. Pentru a da cât mai multă greutate mesajului de responsabilitate faţă de mediu, acesta este asumat printr-o campanie de brand. Pe lângă invitaţia de a apela la unul dintre cele patru programe care respectă principiile economiei circulare, Orange propune iubitorilor de mediu să îşi testeze cunoştinţele prin participarea la un concurs cu premii", se arată într-un comunicat al companiei.
Campania se desfăşoară simultan în opt ţări europene unde Grupul Orange este prezent: Franţa, Belgia, Spania, Luxemburg, Moldova, Polonia, România şi Slovacia.
La 31 martie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.768.700 de clienţi, în creştere cu 1% comparativ cu finalul primului trimestru din 2019.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie