banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8761 - 06 oct 22:00

Calendarul declarațiilor fiscale în luna noiembrie

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 07 noiembrie 2007

Direcția Generală a Finanțelor Publice Brașov anunță brașovenii că 15 noiembrie este ultima zi pentru realizarea plă-ților anticipate (a doua rată) de către persoanele fizice care obțin venituri din activitățile agricole, reprezentând 50% din impozitul aferent acestui venit

Direcția Generală a Finanțelor Publice Brașov anunță brașovenii că 15 noiembrie este ultima zi pentru realizarea plă-ților anticipate (a doua rată) de către persoanele fizice care obțin venituri din activitățile agricole, reprezentând 50% din impozitul aferent acestui venit. Veniturile din activitățile agricole sunt venituri din activități precum cultivarea și valorificarea florilor, legumelor și zarzavaturilor, în sere și solarii special destinate acestor scopuri și/sau în sistem irigat, cultivarea și valorificarea arbuștilor, plantelor decorative și ciupercilor, precum și exploatarea pepinierelor viticole și pomicole și altele asemenea. De asemenea, Fiscul anunță firmele că 25 noiembrie este termenul pentru depunerea formularului 100 „Declarație privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat” pentru obligațiile de plată cu termen lunar și plata acestor obligații scadente, depunerea formularului 300 „Decont de taxă pe valoarea adăugată” de către plătitorii de TVA pentru care perioada fiscală este luna și plata TVA-ului datorat până la același termen, precum și pentru depunerea formularului 301 „Decont special de taxa pe valoarea adăugată”, de către persoane neînregistrate ca plătitori de TVA și persoane care sunt înregistrate numai pentru achiziții intracomunitare, în cazul în care au obligația plății TVA pentru anumite operațiuni prevăzute în Codul Fiscal, în cazul în care TVA a devenit exigibilă în luna octombrie 2007 și plata TVA datorată.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie