Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 04:25

Braşovul va fi străbătut de trei autostrăzi

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 27 februarie 2015

În varianta aprobată de Guvern a Master Planului General de Transport a fost inclusă construcţia autostrăzilor care pleacă din Braşov spre Sibiu, spre Făgăraş, dar şi spre Comarnic. Documentul prevede construcţia celor 1.300 de km de autostradă propuşi până în anul… 2030

Braşovul va fi străbătut de trei autostrăzi
Guvernul a aprobat varianta finală a Master Planului General de Transport, iar negocierile cu Comisia Europenă pe această temă sunt stabilite pentru perioada 9-13 martie, potrivit ministrului transporturilor Ioan Rus. Varianta finală a Master Planului de Transport, care a fost modificat de mai multe ori, prevede construirea a 1.300 de kilometri de autostradă până în 2030, dublu faţă de nivelul stabilit în forma iniţială a proiectului. Pe lângă autostrăzi, se mai are în vedere construirea a 1.878 km de drumuri expres, 2.854 de drumuri trans regio, 293 km de drumuri euro trans şi 67 de variante de ocolire.
În urma dezbaterii publice, s-a hotărât construirea unor sectoare de autostradă care erau prevăzute iniţial ca drum expres. În baza master planului fi accesate fondurile structurale de transport de peste 6 miliarde de euro, pentru perioada 2014-2020, proiectul având astfel o importanţă majoră. Printre autostrăzile care urmează să fie construite se numără şi trei autostrăzi care vor traversa Braşovul, respectiv Sibiu - Făgăraş - Braşov, Braşov – Bacău, dar şi deja „legendara” Comarnic – Braşov, care este prevăzută a se realiza printr-un parteneriat public privat.
Investiţia în sectorul rutier din master plan se va ridica la 26,5 miliarde de euro din care 14 miliarde de euro, adică mai mult de jumătate din bani, vor fi folosiţi pentru construirea autostrăzilor. Pentru sectorul feroviar, sunt prevăzute investiţii de reabilitare a coridoarelor feroviare (3.219 km), a unor căi ferate cu potenţial economic (1.131 km), electrificarea tuturor sectoarelor de pe reţeaua TEN-T core (425 km) şi dezvoltarea unor sectoare de cale ferată de mare viteză (peste 1.000 de km).
 
+0 -0

Comentarii

versarya

2015-02-28 09:34:10


Daca fiecare judet ar putea dispune de banii proprii fara a mai depinde de Bucuresti,am fi avut demult aceste autostrazi dar si aeroport la Brasov.Din pacate asa se intampla cand cei care decid nu au nici un interes pentru "provincie",ba dimpotriva.Sunt satula de minciunile si promisiunile lor.

dumy

2015-02-27 19:57:05


HA HA PANA IN 2030 MAI TREC VREO 20 DE MINISTRII PE LA TRANSPORTURI SI FIECARE VA SCHIMBA CEVA ASA CA AUTOSTRADA = BLA BLA SE VA FACE CAN O ZBURA PORCU PESTE TAMPA !!!

franck ribery

2015-02-27 06:45:04


Interesant este ca, in urma insistentelor CJ BRasov (Cancescu+Pascu), este oficializat de Guvernul Romaniei, prin Master planul de transporturi Aeroportul International Brasov. Dupa cum se vede si autorii Master planului considera ca intre aeroport si autostrada nu este concurenta ci sinergie

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie