Braşovul va avea un Osho, restaurantul - măcelărie
Autor: Ovidiu VRÂNCEANU
Publicat la 19 iulie 2013
Prima unitate deschisă în Bucureşti a vândut anul trecut de 2,8 milioane de euro
Florin Rădulescu, proprietarul restaurantului Osho, vrea să îşi extindă afacerea în Braşov, Constanţa şi Timişoara. „Ne-am propus ca în următorii doi ani să analizăm piaţa din principalele oraşe cu potenţial economic în vederea deschiderii de noi restaurante", declară omul de afaceri.
Osho, primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti, estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 2,8 milioane de euro, în uşoară creştere, comparativ cu 2012.
Osho a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro. Restaurantul Osho Steak contribuie cu 49% în realizarea cifrei de afaceri, Osho Fish cu 38%, iar măcelăria Osho cu 13%. Aproximativ 5% din cifra de afaceri este generată de organizarea de evenimente culturale sau petreceri corporate.
Florin Rădulescu, alături de alţi doi asociaţi, a deschis restaurantul în 2010 cu o investiţie de aproximativ 320.000 de euro. Din octombrie 2012, a devenit singurul acţionar al companiei. Osho a adus pe piaţa din România un concept inovator, fiind primul restaurant-măcelărie şi primul restaurant în care procesul de maturare al cărnii se face in house (în casă – n.red). Carnea este importată din ţări precum Italia, Polonia sau SUA, iar peştele şi fructele de mare folosite la Osho Fish sunt trimise de trei ori pe săptămână din Spania.
Comentarii
Pilas Ana
2014-04-11 13:24:50
Buna ziua, Doresc sa stiu, daca s-a deschis in Brasov macelariea "Osho " ? Multumesc, sarbatori fericite