Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 01 iulie 2020
Producătorul britanic Charlie Ottley ar mai putea produce încă patru clipuri despre Braşov
Producătorul britanic Charlie Ottley a prezentat în şedinţa de plen a Consiliului Local Braşov două filme de promovare a Braşovului (6 minute şi 15 secunde, iar celălalt de 31 de secunde), care vor fi distribuite în perioada următoare. Într-o intervenţie din timpul şedinţei, Charlie Ottley a declarat că aceste clipuri reprezintă „o şansă să arătăm Braşovul, sub o nouă formă, să creăm un nou brad”.
De altfel, jurnalistul britanic, realizatorul seriei „Wild Carpathia”, şi-ar putea continua colaborarea cu Primăria Braşov, dar ar putea pregăti materiale şi pentru Consiliul Judeţean Braşov. Astfel, în timpul şedinţei de plen primarul Braşovului, George Scripcaru, a declarat că producătorul britanic va fi implicat şi în etapele viitoare de promovare Braşovului. Edilul a primarul a anunţat că în următoarele săptămâni vor fi pregătite patru clipuri a câte 30 de secunde. „Va trebui să discutăm acest subiect şi cu Consiliul Judeţean Braşov, pentru că municipiul şi judeţul Braşov ar trebui promovate separat, dar conform unui concept unitar. Aceste clipuri vor fi distribuite la nivel internaţional, astfel că Braşovul va fi promovat în Europa, SUA sau Orientul Mijlociu. De asemenea, Charlie Ottley a declarat că a început discuţiile cu BBC World, pentru ca filmele să fie preluate şi de acest canal”, a declarat primarul.
În ceea ce priveşte cele două clipuri care au fost prezentate marţi în Consiliul Local, acestea au fost apreciate de toţi aleşii, iar primarul a anunţat că vor fi distribuite în mediul online, dar şi la televiziuni cu acoperire naţională.
În cele două clipuri sunt prezentate imagini din Braşov şi din împrejurimi, dar şi evenimente culturale şi sportive care se desfăşoară în oraş. De asemenea, în clipuri se face referire şi la viitorul aeroport al Braşovului. Cele două filmuleţe au costat cu 17.000 de euro, sumă ce a fost asigurată din bani colectaţi de Primăria Braşov din taxa de promovare turistică pe 2019.
Foto: „Suntem un viitor pe care nu-l vei uita. Suntem oraşul Braşov” - mesajul principal al celor două spoturi cu care oraşul va fi promovat peste hotare.
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
'ella'
2020-07-01 06:23:46
'Respect domnule Ottley!!.Va multumim!!'