Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 14:48

Braşovul ar urma să aibă o organizaţie care să decidă modul în care se va promova ca destinaţie turistică

Autor:

Publicat la 25 iulie 2017

Ministerul Turismului a elaborat un proiect de Ordonanţă de Guvern prin care vrea să înfiinţeze Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD), pentru promovarea destinaţiilor României, argumentând că implementarea acestui concept va permite dezvoltarea turismului, cu implicaţii directe în creşterea circulaţiei turistice, a volumului de încasări din turism atât la nivel local, cât şi la nivel naţional, notează BizBrasov.ro.
Din OMD vor face parte reprezentanţi ai statului, dar şi ai unităţilor private de cazare şi alimentaţie publică, care vor decide împreună în cadrul organizaţiei cum se vor cheltui banii pentru promovarea unei  anumite destinaţii. Până în prezent, această decizie era luată la nivelul primăriei sau al consiliului judeţean, întrucât destinaţia sumelor strânse la nivelul unei primării sau consiliu judeţean din taxa de promovare este decisă de consilieri.
Practic, banii strânşi din taxele de cazare impuse hotelurilor braşovene ar urma să fie folosite pentru promovarea Braşovului ca şi destinaţie turistică, modul în care vor fi cheltuiţi banii urmând să fie decis de o astfel de organizaţie.
O destinaţie turistică poate fi o unitate administrativ teritorială (judeţ, municipiu, oraş, comună) sau parte a unei unităţi administrativ teritoriale, în funcţie de amplasamentul resurselor naturale şi antropice, precizează autorii documentului. „Organizaţia de Management al Destinaţiei va avea ca principală atribuţie managementul şi marketingul regiunii/localităţii ca destinaţie integrată de călătorie”, se precizează în document. Autorii proiectului de act normativ spun că, în ultima perioadă, industria turismului a suferit schimbări profunde din cauza noilor circumstanţe ale economiei globale, schimbări ale obiceiurilor consumatorilor, creşterea numărului de companii low cost, dezvoltări ale tehnologiilor etc., ceea ce a pus sub semnul întrebării modelele tradiţionale de organizare turistică.

+1 -0

Comentarii

Lazar

2017-07-25 06:23:49


Cea mai buna promovare este aeroportul ? Ce ziceti dragi alesi din CJ ? Cand aterizeaza avioanele pe aeroportul din Brasov ?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie