Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 01:05

Braşovenii sesizează, primarul le răspunde joi seara

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 12 noiembrie 2021

Fiecare cartier are un formular de reclamaţii pe site-ul Primăriei Braşov

Braşovenii sesizează, primarul le răspunde joi seara

De joi, 11 noiembrie, braşovenii care vor să comunice cu primarul Braşovului, Allen Coliban, o pot face prin canalul de comunicare „Vocea cartierului”. Astfel, pe platforma braşovcity.ro, secţiunea „Servicii cetăţeni”, braşovenii au la dispoziţie un formular electronic prin intermediul căruia pot transmite problemele pe care le-au observat în cartierul în care locuiesc sau lucrează, precum şi propunerile de dezvoltare a zonei. Mesajele vor fi preluate de Compartimentul Relaţii şi Inovare Comunitară şi transmise direct primarului şi responsabililor din aparatul Primăriei.
Apoi, în cadrul „Jurnalului primarului”, care este difuzat în fiecare joi, de la ora 19.00, pe pagina Facebook Primăria Municipiului Braşov, primarul Allen Coliban va face o sinteză a celor mai importante probleme şi propuneri primite de la cetăţeni şi va oferi răspunsurile Municipalităţii cu privire la cele semnalate.

Deocamdată pentru Centrul Civic, Craiter, Florilor şi Braşovul Vechi
Primele cartiere din cadrul acestui proiect sunt Centrul Civic, Craiter, Florilor şi Braşovul Vechi. Astfel, braşovenii pot intra în secţiunea „Vocea cartierului”, pentru fiecare cartier în parte, şi să comunice municipalităţii problema din cartier sau propunerea sa. Majoritatea câmpurilor sunt predefinite, pentru a face formularul electronic cât mai facil de completat pentru cetăţeni.
Pentru Centrul Civic, termenul limită până la care se pot transmite propuneri primarului este 15 noiembrie, inclusiv.

De ce a fost lansată platforma online
Primarul Braşovului, Allen Coliban, a declarat că acest canal de comunicare a fost înfiinţat în contextul în care întâlnirile faţă-în-faţă nu sunt posibile, din cauza pandemiei. „Pentru mine, ca primar, comunicarea directă cu cetăţeanul este unul dintre cele mai importante instrumente de identificare a problemelor din cartiere, dar şi un mod eficient de găsi soluţiile de dezvoltare care să se plieze pe nevoile şi aşteptările braşovenilor. Acesta a fost şi motivul pentru care am iniţiat, încă de la început, proiectul «Faţă în faţă cu primarul», care a însemnat întâlniri săptămânale cu cetăţenii, în fiecare cartier. Din păcate, în condiţiile actuale de evoluţie a pandemiei, dar ţinând cont şi de măsurile pe care a trebuit să le luăm pentru reducerea riscului de răspândire a acestui virus, am mutat aceste întâlniri în mediul on-line, în cadrul proiectului «Vocea Cartierului»”, a declarat Allen Coliban.

Mai există un „ABC”
Reamintim că, pentru raportarea problemelor, anul acesta a fost lansată şi platforma abc.brasovcity.ro, pe care braşovenii o pot folosi pentru transmiterea sesizărilor. Site-ul este împărţit în patru categorii de activităţi - asfalt, becuri, curăţenie şi zone verzi.

+6 -8

Comentarii

'Alex'

2021-11-12 10:47:12


'De ce doar pe Facebook? Eu unul nu am așa ceva si nici nu intenționez.'

'Antonov'

2021-11-12 07:20:47


'Nu se poate face conectarea decat pe Facebook,este un fiasco de la inceput acest site. Majoritatea locuitorilor din zona nu au facebook !'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie