Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 18:39

Braşovenii, printre românii cei mai activi în trimiterea de cadouri în străinătate

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 28 aprilie 2016

Braşovenii, printre românii cei mai activi în trimiterea de cadouri în străinătate

Perioada sărbătorilor de Paşte este una dintre cele mai aglomerate din punct de vedere al comenzilor plasate de români, cu un vârf în săptămâna dinaintea Paştelui, acest lucru fiind în principal influenţat de cadourile trimise către cei dragi din ţară, conform analizelor Eurosender (site de rezervări online pentru expedierea de diverse articole dintr-un stat UE în altul).
„În această lună, 65% dintre coletele transmise sunt din străinătate către România şi doar un procent de 35% reprezintă coletele transmise din România către ţări din Uniunea Europeană. Cele mai «active» oraşe la nivel de comenzi sunt Bucureşti, Braşov şi Cluj, Iaşul fiind unul dintre oraşele care în curând se va afla în top 3”, declară Gabriela Buzoianu (foto), Country Manager Eurosender.
În schimb, în lunile fără sărbători religioase, doar 32% dintre pachetele transmise sunt din străinătate către România şi un procent de 68% reprezintă coletele transmise din România în ţări din Uniunea Europeană.
Potrivit Eurosender, sărbătorile pascale (şi la catolici, şi la ortodocşi) au influenţat creşterea numărului de livrări din această perioadă. De exemplu, în ţările catolice, la finalul lunii martie au fost plasate cu până la 40% mai multe comenzi. Sărbătorile religioase sunt, în general, perioade ale anului în care se înregistrează creşteri importante, vârful fiind în sezonul sărbătorilor de iarnă.
În perioadele obişnuite din an, criteriile principale conform cărora persoanele fizice aleg serviciile unei companii de curierat sunt în primul rând preţul şi încrederea în companie, spre deosebire de clienţii B2B, pentru care rapiditatea expedierii şi serviciul door-to-door sunt esenţiale. Însă, în perioada sărbătorilor, conform Eurosender, factorul timp devine mai important şi pentru persoanele fizice. Acestea plasează comenzile cu doar câteva zile înainte de Paşte şi îşi doresc să aibă pachetele livrate în timp util.
În ceea ce priveşte conţinutul expediţiilor, trimiterea de pachete întrece în cantitate trimiterea de valize, acest lucru datorându-se şi modalităţii mai ieftine de ambalare. De pe altă parte, în lunile de vară se trimit cele mai multe valize, datorită sezonului de vacanţe, un alt vârf fiind reprezentat de lunile septembrie, februarie, mai-iunie, în acord cu sezonalitatea plecării/revenirii studenţilor de la studii.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie