Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 08:30

Braşovenii, printre cei mai importanţi clienţi ai Fashion Days

Autor:

Publicat la 19 noiembrie 2015

Braşovenii, printre cei mai importanţi clienţi ai Fashion Days
eMAG a finalizat achiziţia Fashion Days, după ce a primit avizele de la autorităţile de concurenţă din statele unde activează. 
Retailerul urmează să gestioneze divizia de fashion a eMAG, planurile de viitor incluzând extinderea capacităţii de depozitare, deschiderea de puncte de livrare şi cabine de probă.
„În România am avut o prederogare, pentru că fondatorii plecaseră şi managementul era în schimbare şi nu puteam să lăsăm businessul să se ducă de râpă, aveam mulţi clienţi. Decizia finală de la Consiliul Concurenţei am primit-o în septembrie, de la autorităţile de concurenţă din Ungaria în octombrie şi de la cele din Bulgaria în această lună”, a declarat pentru profit.ro Răzvan Predica, CEO al Fashion Days.
El a explicat că Fashion Days va fi verticala de fashion pentru business-ul ecommerce al eMAG, urmând să gestioneze atât platforma de fashion a eMAG, cât şi cea a Fashion Days. Pe lângă produsele companiilor de fashion prezente în marketplace, eMAG a dezvoltat şi o marcă proprie de haine. 
„Am trecut de la un site de campanii de flash sales, limitate în timp şi stocuri, la un site care oferă colecţii in-season şi am renunţat la ţările care nu erau profitabile. (…) Încercăm să beneficiem de sinergiile cu eMAG şi studiem posibilitatea deschiderii de delivery points şi cabine de probă”, a mai spus Predica.
Astfel, Fashion Days a devenit un magazin online clasic, cu un stoc mai mare disponibil şi cu livrare rapidă. Potrivit companiei, în prezent, 50% din comenzi se livrează în mai puţin de 48 de ore. 
De asemenea, Fashion Days lucrează la creşterea capacităţii depozitelor, cu cel puţin 20-30%, dar după eficientizarea şi altor zone din depozite, aceasta se va dubla. Predica spune că achiziţia de către eMAG va aduce nu numai eficienţă operaţională, ci şi accesul la o bază de 1,4 milioane de clienţi anual. În România, unde are afaceri anuale de 20 milioane euro, cei mai mulţi clienţi ai Fashion Days provin din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie