Curs BNR

1 EUR = 4.9250 RON

1 USD = 4.1340 RON

1 GBP = 5.7441 RON

1 XAU = 238.2808 RON

1 AED = 1.1255 RON

1 AUD = 3.1162 RON

1 BGN = 2.5181 RON

1 BRL = 0.8254 RON

1 CAD = 3.3425 RON

1 CHF = 4.4992 RON

1 CNY = 0.6423 RON

1 CZK = 0.1931 RON

1 DKK = 0.6623 RON

1 EGP = 0.2639 RON

1 HUF = 1.3889 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.7521 RON

1 KRW = 0.3659 RON

1 MDL = 0.2321 RON

1 MXN = 0.2023 RON

1 NOK = 0.4811 RON

1 NZD = 2.8885 RON

1 PLN = 1.0833 RON

1 RSD = 0.0419 RON

1 RUB = 0.0573 RON

1 SEK = 0.4824 RON

1 TRY = 0.4771 RON

1 UAH = 0.1520 RON

1 XDR = 5.9062 RON

1 ZAR = 0.2932 RON

Editia 7478 - 18 iun 09:52

Braşovenii, printre cei mai importanţi clienţi ai Fashion Days

Autor:

Publicat la 19 noiembrie 2015

Braşovenii, printre cei mai importanţi clienţi ai Fashion Days
eMAG a finalizat achiziţia Fashion Days, după ce a primit avizele de la autorităţile de concurenţă din statele unde activează. 
Retailerul urmează să gestioneze divizia de fashion a eMAG, planurile de viitor incluzând extinderea capacităţii de depozitare, deschiderea de puncte de livrare şi cabine de probă.
„În România am avut o prederogare, pentru că fondatorii plecaseră şi managementul era în schimbare şi nu puteam să lăsăm businessul să se ducă de râpă, aveam mulţi clienţi. Decizia finală de la Consiliul Concurenţei am primit-o în septembrie, de la autorităţile de concurenţă din Ungaria în octombrie şi de la cele din Bulgaria în această lună”, a declarat pentru profit.ro Răzvan Predica, CEO al Fashion Days.
El a explicat că Fashion Days va fi verticala de fashion pentru business-ul ecommerce al eMAG, urmând să gestioneze atât platforma de fashion a eMAG, cât şi cea a Fashion Days. Pe lângă produsele companiilor de fashion prezente în marketplace, eMAG a dezvoltat şi o marcă proprie de haine. 
„Am trecut de la un site de campanii de flash sales, limitate în timp şi stocuri, la un site care oferă colecţii in-season şi am renunţat la ţările care nu erau profitabile. (…) Încercăm să beneficiem de sinergiile cu eMAG şi studiem posibilitatea deschiderii de delivery points şi cabine de probă”, a mai spus Predica.
Astfel, Fashion Days a devenit un magazin online clasic, cu un stoc mai mare disponibil şi cu livrare rapidă. Potrivit companiei, în prezent, 50% din comenzi se livrează în mai puţin de 48 de ore. 
De asemenea, Fashion Days lucrează la creşterea capacităţii depozitelor, cu cel puţin 20-30%, dar după eficientizarea şi altor zone din depozite, aceasta se va dubla. Predica spune că achiziţia de către eMAG va aduce nu numai eficienţă operaţională, ci şi accesul la o bază de 1,4 milioane de clienţi anual. În România, unde are afaceri anuale de 20 milioane euro, cei mai mulţi clienţi ai Fashion Days provin din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional