Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 03:42

Braşovenii, printre cei mai atraşi de achiziţia de ceasuri online

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 22 sepembrie 2016

Braşovenii, printre cei mai atraşi de achiziţia de ceasuri online

WatchShop.ro, magazinul online de ceasuri şi accesorii destinate bărbaţilor, a avut vânzări de peste un milion de euro în primele opt luni ale acestui an. Cei mai mulţi cumpărători români de ceasuri provin, conform datelor interne WatchShop din Bucureşti, Braşov, Cluj, Timişoara şi Constanţa. Aproximativ 70% dintre aceştia sunt bărbaţi, care cumpără în mod preoponderent ceasuri de la branduri ca Accurist, Bulova, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot, Vostok-Europe şi Zeppelin.
În primele opt luni ale acestui an, mai mult de 1.230 de clienţi au apelat la ceasornicăria WatchShop, un alt serviciu pe care îl pune la dispoziţie compania, pentru aproximativ 1.540 de intervenţii.
În 2012, WatchShop a devenit reprezentant oficial pentru Tissot în România, iar din 2014 este reprezentantul oficial al brandului Accurist.
2015 a fost cel mai bun an WatchShop de până acum. Anul trecut, compania a înregistrat cea mai mare creştere valorică a cifrei de afaceri, care a atins 1,5 milioane euro.
De asemenea, tot 2015 a fost şi anul celor mai importante momente şi schimbări din istoria companiei: echipa s-a extins la 19 persoane, a vândut ceasuri de lux (de la branduri ca Rolex) şi a devenit reprezentant oficial în România şi pentru Sekonda.
„Aceşti 7 ani au fost unii foarte intenşi pentru noi. Lansat în 2009 cu o singură persoană în echipă, WatchShop s-a transformat într-un business stabil, cu o echipă de specialişti pasionaţi de ceasuri şi dornică de performanţă. Mă bucur că mereu am reuşit să găsim soluţii provocărilor – rata constantă a profitului şi satisfacţia clienţilor ne demonstrează, an de an, acest lucru”, spune Cătălin Florea (foto), CEO WatchShop.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie