Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 21:49

Brașovenii nu se prea omoară după cupoanele de reduceri

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 26 martie 2013

75% din această piață aparține Capitalei Consumatorii din Brașov dețin o pondere de 1,4% din sumele plătite pentru cupoanele de reduceri în România

75% din această piață aparține Capitalei Consumatorii din Brașov dețin o pondere de 1,4% din sumele plătite pentru cupoanele de reduceri în România. Antreprenorii din domeniu susțin că provinciei îi lipsește o infrastructură a cupoanelor de reduceri, mai exact o serie de companii locale care să înțeleagă modelul de business și să activeze în această industrie la nivel local. Epicentrul industriei reducerilor de grup rămâne în continuare Bucureștiul, mai ales dacă sunt luate în calcul și cupoanele pentru produse și servicii naționale, majoritatea cumpărate tot de bucureșteni, provincia însemnând mai puțin de o treime din întreaga piață. Consumatorii din țară sunt de altfel mai puțin obișnuiți cu tranzacțiile cu cardul bancar pe internet, preferând să meargă la bancă pentru a face un transfer sau chiar să plătească ramburs. Există totuși câteva exemple de orașe unde piața a început să ia amploare, precum Iași sau Timișoara, însă provincia este încă destul de neacoperită, iar potențialul de creștere este foarte mare, mai ales având în vedere dinamica acestui segment de piață. În cifre, Iași însumează 2,4% din sumele plătite de consumatori pentru cupoane de reduceri, Timișoara reprezintă 1,7%, conform datelor PayU. Per ansamblu, „cupoanele pentru reduceri de grup par să fie cel mai bun lucru care se putea întâmpla industriei de comerț online, după ce anul trecut românii au scos din buzunare 24 de milioane de euro pentru astfel de cupoane”, mai arată cei de la PayU.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie