Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 14:50

Braşovenii de la Vegis.ro şi-au majorat afacerile cu 10% în primul trimestru

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 16 mai 2019

Braşovenii de la Vegis.ro şi-au majorat afacerile cu 10% în primul trimestru

Magazinul online Vegis.ro, specializat în comercializarea de produse bio, vegane şi naturiste, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an venituri totale de 3,8 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2018, românii testând tot mai mult varietăţile gamelor de produse natu-riste şi bio, fie că este vorba de alimente, cosmetice sau produse de curăţare a casei.
„Am observat o creştere a numărului de produse din coş. Românii cumpără mult mai variat, au dispărut destul de mult produsele vedetă. Diversificarea produ-selor alese în 2019 de clienţi semnalează o mai mare deschidere către testarea mai multor produse naturiste şi a noutăţilor disponibile pe piaţa din România”, a declarat Mihai Bucuroiu (foto), director de dezvoltare şi cofondator al Vegis.ro.
În primele 3 luni ale anului, valoarea medie a unei comenzi plasate pe Vegis.ro a fost de aproximativ 140 lei, în scădere foarte uşoară faţă de anul trecut, când aceasta se situa la 150 lei.
Cele mai vândute produse în primele trei luni au fost ulei de cocos, scorţişoara, produse pe bază de bicarbonat, miere de Manuka şi lăptişorul de matcă. În ceea ce priveşte topul judeţelor în care se plasează cele mai multe comenzi, acesta este dominat de Bucureşti (care reprezintă 38% din total), urmat de Cluj, Timiş, Iaşi şi Braşov.
„Cele mai căutate categorii de produse rămân în continuare cele din 2018 - suplimentele naturale, alimentele şi cosmeticele naturiste. Categoria cosmeticelor se bucură de o dinamică remarcabilă, atât prin creşterea interesului din partea publicului, cât şi datorită dezvoltării ofertei, în special din partea producătorilor români. De asemenea, produsele bio food şi detergenţii bio au înregistrat o dinamică pozitivă deosebit㔓, a precizat el.
Pentru anul acesta, magazinul online Vegis.ro mizează pe venituri cu 20-25% mai mare faţă de 2018, urmând să depăşească astfel pragul de 3 milioane de euro cifră de afaceri. „Vrem ca 2019 sa fie axat mai mult pe consolidarea creşterii de 42% de anul trecut şi mai puţin pe dezvoltare. Dezvoltările permanente care le avem în fiecare an sunt legate de îmbunătăţirea experienţei clienţilor pe site şi portofoliul de produse, dar pe acestea le facem în fiecare an. Este o muncă care nu se termină niciodată, deci nu o considerăm «dezvoltare»”
, a punctat Mihai Bucuroiu.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie