Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 13:21

Braşovenii de la Frisbo au identificat primele semne care îţi arată că magazinul tău online are probleme

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 18 august 2015

Braşovenii de la Frisbo au identificat primele semne care îţi arată că magazinul tău online are probleme

Dificultăţile în fluxul logistic se văd cu ochiul liber de la primele comenzi ale magazinului online, iar modul în care sunt gestionate acestea este dovada că întreg lanţul operaţional funcţionează sau nu, spun specialiştii braşoveni de la Frisbo, prima platformă de e-fulfillment de pe piaţa locală.
Potrivit informaţiilor Frisbo, platforma românească de e-fulfillment care preia tot procesul operaţional şi logistic al magazinelor online, externalizarea este, prin definiţie, o soluţie pentru startup-urile din e-commerce, dar şi pentru comercianţii care îşi extend vânzările în afara acoperirii lor teritoriale. Astfel, nevoia de externalizare către un serviciu profesionist poate să apară din momentul zero, odată cu întrebările despre nevoia de spaţiu, oameni sau software.
„Primele dificultăţi se văd chiar la primele comenzi. Prima factura, primul AWB şi prima livrare vor fi dovada că întregul lanţ operaţional funcţionează. Poate părea hilar, însă multe magazine abia atunci descoperă că nu sunt pregătite să opereze. Urmează apoi primul retur, prima factură storno şi mulţi realizează, de exemplu, că platforma lor Magento nu era pregătită pentru asta. Urmează apoi primul vârf de sezon, în care întreg operaţionalul e dat peste cap şi toată firma facturează sau asamblează colete”, explică Bogdan Colceriu (foto), CEO Frisbo.
De aceea, adaugă CEO-ul Frisbo, şi cea mai frecventă greşeală făcută de proprietarii sau managerii magazinului online este să subestimeze complexitatea procesului logistic şi operaţional, important chiar şi în cazul magazinelor mici.
„De aici derivă şi subestimarea costurilor reale de operare a unui magazin online, şi, implicit, subestimarea profitabilităţii propriului magazin online. În portofoliul nostru există clienţi care după ce au apelat la e-fulfillment ca metodă de externalizare, şi-au redus şi cu peste 50% costurile de operare a fiecărei comenzi”, adaugă Colceriu.
Beneficiul utilizării unui serviciu de e-fulfillment de către comercianţii online este transformarea costurilor operaţionale indirecte, precum depozitarea, preluarea comenzilor, gestiunea mărfii, facturarea, împachetarea, livrarea sau chiar gestionarea site-ului într-un cost direct, legat de numărul de comenzi realizate şi de cantitatea de marfă aflată în stoc.
Frisbo este prima platformă de e-fulfillment de pe piaţa locală, lansată la începutul lui 2014 de Okian, unul dintre principalii comercianţi de carte din România, cu o investiţie de 500.000 de euro.
E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor în numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, împachetare şi livrare sau chiar gestionare website, bazându-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare şi urmărire a comenzilor. Cu sediul central în Braşov, Frisbo deţine o infrastructură de 1.400 de metri pătraţi din care îşi propune să deservească mai multe magazine online.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie