Curs BNR

1 EUR = 4.7218 RON

1 USD = 4.2434 RON

1 GBP = 5.2941 RON

1 XAU = 194.6143 RON

1 AED = 1.1552 RON

1 AUD = 2.9577 RON

1 BGN = 2.4142 RON

1 BRL = 1.1247 RON

1 CAD = 3.2319 RON

1 CHF = 4.2986 RON

1 CNY = 0.6172 RON

1 CZK = 0.1852 RON

1 DKK = 0.6325 RON

1 EGP = 0.2556 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0615 RON

1 JPY = 3.9255 RON

1 KRW = 0.3591 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2225 RON

1 NOK = 0.4901 RON

1 NZD = 2.8374 RON

1 PLN = 1.1104 RON

1 RSD = 0.0401 RON

1 RUB = 0.0673 RON

1 SEK = 0.4492 RON

1 TRY = 0.7418 RON

1 UAH = 0.1664 RON

1 XDR = 5.8479 RON

1 ZAR = 0.3042 RON

Editia 7221 - 04 iun 02:53

Braşovenii de la Apemin Zizin au vândut apă minerală de peste zece milioane de euro în 2014

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 06 mai 2015

Braşovenii de la Apemin Zizin au vândut apă minerală de peste zece milioane de euro în 2014
Laura şi Laurenţiu Lazăr (foto), antreprenorii care au preluat în 1997 pachetul majoritar de acţiuni al producătorul de apă minerală Apemin Zizin din Braşov, au lansat în 1998 primul bidon de apă minerală la cinci litri, lucru care a trimis ulterior compania în topul celor mai mari jucători într-o industrie de peste 300 milioane de euro.
Apemin Zizin - compania care produce brandul Zizin - era în 2013 pe locul şapte în topul celor mai mari îmbuteliatori de apă minerală în funcţie de cifra de afaceri.
Compania antreprenorială a sesizat potenţialul PET-ului pe piaţa apelor minerale, care a crescut de la zero (în 1992) până la 31% în 1997. În timp, PET-ul a ajuns să cucerească piaţa apelor minerale, astfel încât în 2012 acesta ajunsese deja la peste 90% din vânzările de apă minerală. În 1998, Apemin Zizin a fost compania care a introdus pentru prima dată pe piaţa locală varianta de sticlă de plastic (PET) la cinci litri pentru apa minerală, în prezent comercializând produsele în mai multe variante de ambalaj, de la 0,5 litri la 19 litri.
Brandul de apă minerală Zizin a înregistrat anul trecut o creştere de 37% a vânzărilor comparativ cu anul precedent, iar pentru anul acesta compania vrea să menţină trendul ascendent al brandului.
Anul trecut, Apemin a realizat o cifră de afaceri de 45,7 milioane de lei (peste 10 milioane de euro), cu 27% mai mult faţă de anul precedent, potrivit calculelor realizate pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe.
Zizin este una dintre cele mai mari mărci de apă minerală de pe plan local, într-o piaţă dominată de branduri „made in Romania”. Apa minerală naturală este unul dintre puţinele segmente ale industriei alimentare unde multinaţionalele nu monopolizează piaţa cu brandurile lor cu nume de rezonanţă internaţională. Pe segmentul apei minerale antreprenorii locali reuşesc să domine piaţa estimată la câteva sute de milioane de euro. Liderul pieţei este compania Romaqua, cu brandul Borsec.
Laura şi Laurenţiu Lazăr au preluat pachetul majoritar al Apemin Zizin în 1997, la şase ani după ce societatea a fost înfiinţată. Cei doi au intrat în afaceri în 1992, activând iniţial în comerţ. În 2013, compania a început un proces de reorganizare internă şi rebranding, care a avut ca scop optimizarea vânzărilor, a distribuţiei, dezvoltare departamentului logistică şi de suplimentare a capacităţilor de producţie.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional