Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 17:36

Brandul de haine pentru copii Okaidi vrea să intre pe piaţa Braşovului

Autor:

Publicat la 20 martie 2015

Brandul de haine pentru copii Okaidi vrea să intre pe piaţa Braşovului
Lanţul de magazine de haine pentru copii Okaidi se gândeşte se gândeşte să reia expansiunea în principalele cinci oraşe din ţară, mai exact în Braşov, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Iaşi. Bucureştiul, consideră Barbara Arlaud, proprietara francizei, este acoperit. Produsele Okaidi se adresează copiilor de la zero la 14 ani, iar preţul unui tricou şi a unei perechi de pantaloni începe de la 100 de lei. Astfel, compania se bate atât cu diviziile de copii ale Zara şi H&M, cât şi cu magazinele specializate precum copii. „Concurenţa a crescut destul de mult în ultimii ani, însă au fost şi branduri specializate care s-au retras precum Kiabi sau Orchestra. Clientul nostru sunt mamele care lucrează, care au venituri medii şi peste medie şi care au între 30 şi 50 de ani”. Magazinele Okaidi sunt operate de compania Babstores, cu afaceri de 7,6 mil. lei în 2013. Businessul a scăzut uşor anul trecut pe fondul vremii nefavorabile, însă compania şi-a bugetat un avans de 5% pentru 2015.
Barbara Arlaud, 37 de ani, a venit pentru prima dată în România în 2000, la scurtă vreme după terminarea studiilor, pentru a face un stagiu de practică într-o companie de retail. I-au plăcut foarte mult oamenii, astfel că a decis să revină şi să îşi deschidă un business propriu, mai exact să aducă în România franciza brandului de modă pentru copii Okaidi
Adus în 2007 în parteneriat cu tatăl său, brandul a ajuns la cinci magazine şi afaceri de 7-7,5 milioane de lei în 2014, potrivit datelor proprii. „Am venit pentru prima dată în România acum 15 ani să fac un stagiu de două luni într-o companie de retail. Mi-a plăcut atât de mult încât am rămas un an. Apoi am revenit la Paris, unde am lucrat timp de doi ani pentru aceeaşi companie, însă mi-am dorit să mă întorc. Iniţial am revenit la Bucureşti cu acelaşi angajator, însă am vrut să pornesc un business propriu, astfel că am mers la Salonul de francize de la Paris în 2006”. Acolo s-a întâlnit cu oficialii grupului Id Group, care deţine printre altele brandurile Okaidi, Obaibi, Jacadi. Prezent în peste 70 de ţări, grupul are 1.200 de magazine, din care 800 doar Okaidi. Oficialii grupului de modă i-au oferit ei şi tatălui său franciza brandului Okaidi pentru România, prima unitate fiind deschisă în februarie 2007 în galeria comercială a Carrefour Orhideea. „Acesta este modelul lor de dezvoltare în străinătate, doar prin franciză. În Franţa se extind atât direct, cât şi în franciză”.
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie