Curs BNR
1 EUR = 4.9696 RON
1 USD = 4.6562 RON
1 GBP = 5.7565 RON
1 XAU = 293.0418 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0176 RON
1 BGN = 2.5409 RON
1 BRL = 0.9245 RON
1 CAD = 3.4138 RON
1 CHF = 5.1125 RON
1 CNY = 0.6551 RON
1 CZK = 0.2095 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.1507 RON
1 HUF = 1.3383 RON
1 INR = 0.0563 RON
1 JPY = 3.3289 RON
1 KRW = 0.3513 RON
1 MDL = 0.2603 RON
1 MXN = 0.2639 RON
1 NOK = 0.4134 RON
1 NZD = 2.7959 RON
1 PLN = 1.0939 RON
1 RSD = 0.0424 RON
1 RUB = 0.0574 RON
1 SEK = 0.4255 RON
1 TRY = 0.2251 RON
1 UAH = 0.1261 RON
1 XDR = 6.1830 RON
1 ZAR = 0.2349 RON
Publicat la 17 iunie 2022
Înţelegerea Primăriei cu firma soţiei lui Felix Tătaru a căzut. Municipalitatea braşoveană apelează la „Planul B”
La sfârşitul anului, Primăria Braşov semna desemna prin atribuire directă firma MAP Advertising din Bucureşti (având ca reprezentant legal pe Nadia Tătaru, fondatoarea postului de radio Itsy Bitsy, dedicat copiilor şi părinţilor), să „dezvolte identitatea de brand pentru municipiul Braşov”.
În baza acestui contract, consultantul ar fi trebuit să identifice „valorile şi misiunea locuitorilor oraşului, ce îi defineşte”. De asemenea, firma ar fi trebuit să se ocupa de „definirea promisiunii brandului de oraş şi viziunea identitară de dezvoltare pe termen lung şi planificarea acţiunilor care vor livra pe promisiune”, dar şi de crearea identităţii vizuale a oraşului - include logo, slogan. Valoarea achiziţiei era de 130.000 lei, fără TVA.
Aceste servicii nu au mai prestate de firma amintită. Mai exact, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea, a declarat că „la momentul demarării contractului, cele două părţi, primăria şi MAP Advertising, au ajuns la concluzia că cele prevăzute în caietul de sarcini nu acoperă aşteptările şi nevoile municipalităţii, cele două părţi au renunţat la punerea în practică a acestei achiziţii, astfel că procedura a fost anulată în 21 martie 2022”.
Brandul de oraş va fi realizat de Organizaţia pentru Managementul Destinaţiei
Conform sursei amintite, municipalitatea braşoveană va schimba strategia în ceea ce priveşte brandul Braşovului: „Unul dintre obiectivele municipalităţii în ceea ce priveşte dezvoltarea turistică a oraşului este înfiinţarea unei Organizaţii pentru Managementul Destinaţiei (OMD-n.r.). Una dintre obligaţiile prioritare a acestei OMD va fi şi realizarea brandului de oraş, care va include şi o strategie pe baza căreia să fie construit acest brand”.
Reamintim că Nadia Tătaru este soţia lui Felix Tătaru, martor în dosarul „Gala Bute”, afacere în care a fost implicată şi Elena Udrea.
Liberalii le reclamă USR-iştilor că blochează tot. USR-işii spun că primarul pe care vor să îl demită a încercat să blocheze referendumul
2022-06-17 citeste mai multÎn cadrul conferinţei de presă a PNL de joi, 16 iunie, pornind de la situaţia de la Dumbrăviţa (unde USR a cerut referendum pentru demiterea primarului), Şerban Todorică, secretarul genal[...]
2022-06-17 citeste mai multChiar dacă alegerile interne pentru noua conducere a Organizaţiei Judeţene a USR Braşov au fost în 11 iunie, anunţul oficial privind alegerea noului preşedinte a fost făcut abia joi,[...]
2022-06-17 citeste mai multOdată cu expansiunea comunei, Tărlungeniul vrea să investească în amenajarea unei noi grădiniţe. În vederea derulării investiţiei, edilii au accesat o finanţare nerambursabilă guvernamentală[...]
2022-06-17 citeste mai multLiderul Grupului PSD din Consiliul Local Braşov, Alexandra Crivineanu, solicită Primăriei Braşov să găsească o soluţie pentru a-i recompensa pe elevilor care au obţinut premiile I, II şi III[...]
2022-06-17 citeste mai mult
'cetatean de onoare'
2022-06-17 20:32:49
'OARE , OAMENII ACESTIA CARE AU FACUT CEVA SA PRIMEASCA --CETATEAN DE ONOARE--NU AU O VORBA DE SPUS,AU FOST ANTREBATII??,DACA CONSILIERII SANT TRECATORII,PRIMARU-L Flotant,CUM SA DAI BANII CA ORBU-an-BRAILA,SI DACA TOT AVETII CONEXIUNII POATE PUNETII FRUNZA LUI UDREA PE STEMA BRASOVULUI.ei nu-i trebuie 4 ani.RUSINE,DE ADMINISTRATIE CE FACE CURTEA DE CONTURI,e ca susanu I\"M BACK.'