Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 09:36

Biletul RATBV: Scumpim, nu scumpim, dăm minute la schimb

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 21 martie 2022

Biletul RATBV: Scumpim, nu scumpim, dăm minute la schimb

După ce RATBV, operatorul de transport metropolitan, a cerut scumpirea biletelor, primarul Braşovului, Allen Coliban (foto), a ieşit cu o declaraţie oficială potrivit căreia muncipalitatea caută variante prin care să fie create compensaţii pentru această creştere. Deocamdată, totul se află la nivel de scenarii care sunt, în prezent, discutate. „Există solicitări în acest sens de la operatorul de transport public, justificate prin faptul că, de foarte mult timp, nu a crescut acest tarif. Pe de altă parte, avem o flotă înoită, care a generat nişte costuri suplimentare. Avem cea mai mare flotă de mijloace de transport electric din ţară şi putem să ne punem problema, în termen de sustenabilitate, care ar fi preţul corect pentru transportul public din oraş. Intenţia noastră este să facem transportul public atractiv pentru braşoveni şi în sensul acesta, dacă va exista o propunere de mărire a costului, vom lua în calcul şi compensaţia. Adică să dăm ori o durată mai lungă de valabilitate, ori să păstrăm partea de abonamente la nivelurile actuale", a declarat Coliban la Radio România Braşov. În prezent, preţul unui bilet este de 2,5 lei / 1 călătorie de 50 de minute în interiorul oraşului (cost subvenţionat - 60 de milioane de lei, de la bugetul local, în 2021).


 

Comentarii

'Ionescu'

2022-03-28 05:53:36


'Când aștepți in statie ca pe timpul când nu erau așa multe autobuze ,vin deodată mașinile cu numere care au același traseu partial'

'Nair '

2022-03-22 22:43:50


'Nu zic sa nu se scumpească un bilet dar salariile nu cresc cu factura la gaz sau curent sau abonamentul rat plus ca eu merg zilnic si e plin de boschetari si tigani care soferii merg nestingheriti fara sai dea jos domnul controlor de multe ori urca in autobuz cere bilet la calatori dar le este jena sa faca curatenie si sa dea jos tiganul si boschetarul care pute si nu face bilet o alta problema ar fi daca cumperi un autobuz din bani primariei de ce aduci modificari atat timp cat nu esti proprietar si dau expl soferii sunt inchisi in cuseta personalizata iar prostii ce platesc abonament stau in frig ca domnu sofer consuma bateria daca porneste acesta caldura pentru cel ce plateste un abonament ,o alta problema mizeria din autobuze care se vede ca la prima ora nu sunt curatate ,acu candva timp se spunea ca pe timp de pandemie se suplimentau masinile acolo unde era nevoie pai sunt unele arhipline si cu iz de nespalat concluzie ,pai daca platim un abonament si avem pretentia ca ratbv sa mareasca pretul pai oferim servicii de calitate sau doar avem pretentii ca avem 100 de autobuze electrice ? Ca pe mine ca calator cinstit nu ma incalzeste cu nimic cat timp exista sufocare calatorului sardina la ore knd se merge la schimbul unu ,mizerie din autobuz si mai este una unii soferi mai mult se plimba decat sa fie la program in statia de autobuz la orarurul stabilit incat daca scapi tarziu esti obligat sa mergi pe jos ca domnul sofer a trecut mai repede \nPlatesc dar sa stiu pe ce \nSau merg pe jos si fac economie iar cu banii de rat platesc factura la gaz \nCand spun ratbv as vrea sa spun transport in comun de calitate curat responsabil fara soferi agresivi fara tigani si boschetari care circula fara bilet ,pentru ca platim un serviciu '

'Goe'

2022-03-22 12:52:42


'Se folosește în unele tari taxarea la km și pe cursele orășenești. Dar și acolo primii sunt mai scumpi.\nIdeea de minute e ca să poți schimba autobuzul pana la destinație. Dacă ai noroc poți băga între și rezolvarea unor probleme. '

'Bibicu'

2022-03-21 17:29:41


'Se vede o îmbunătățire a serviciilor RAT, să fim corecți. Am mai spus. Aș da 5 lei pentru 50 de minute, dar modificați softul aparatelor de validare . Încarc pe card 50 de minute , nu un numar de curse, astfel încât daca validez pentru 3 stații, să se ia 6 minute din cele 50 de pe card! Nu ca acum când mi se ia pentru 3 stații a 6 minute, 2,50 lei. Cu 5 lei as merge de 8 ori căte trei stații. Așa nu vă mai convine , este ? Se vede, orice măsuri se iau, sunt în defavoarea cetățeanului. Cine vede o calculație de preț și o analiză ?'

'Willy'

2022-03-21 11:20:16


'Ce minute sa mai dai nene la un bilet care e oricum valabil 50 de minute? E oferta, sa si dormim un pic in autobuz la cap de linie? Pai si asa la pretul asta de 2,5 lei de persoana, adica 5 lei doua persoane, cele doua persoane ies mai ieftin cu masina. La 7 km, nu te ajunge benzina 4 lei. Si mai duci si o gramada de papornite.'

'Barbu Gh.'

2022-03-21 07:49:50


'Este unul care vede el ceva dar nu chiar asa bine. „Premarele care este” are și figură de haștagist portocaliu maidanez, nu doar de sorosist. Dar cu clonarea a văzut-o bine.'

'Rammstein'

2022-03-21 06:28:18


'Uitați-vă la moaca ăstuia, cu cine seamănă?...nu cu jelinski?...si ala tot sorosist!!!..parcă sunt clonati...'

'Zah Ioan'

2022-03-21 05:02:16


'Ar fi bine ca abonamentele pe un an de zile sa se poata plati in 3-4 rate.In caz ca nu platesti se anuleaza abonamentul.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading