Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 07:04

Avizul de mediu pentru reconstrucţia podului feroviar de la Budila, în dezbatere publică

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 07 mai 2020

Avizul de mediu pentru reconstrucţia podului feroviar de la Budila, în dezbatere publică
Proiectantul care întocmeşte documentaţia tehnică în vederea reconstrucţiei podului feroviar de la Budila, care a fost luat de ape în vara lui 2018, a supus dezbaterii proiectul în vederea obţinerii avizului de mediu. De atunci, linia de cale ferată Braşov – Întorsura Buzăului a devenit neoperabilă, iar singurul tip de transport public este cel rutier, care nu este tocmai bine organizat pe această rută.  
Podul de peste râul Tărlung s-a prăbuşit pe o lungime de 50 - 60 metri. Linia de cale ferată a fost dată în folosinţă în 1931 şi peste 10 ani călătorii au fost transportaţi de operatorul privat Regiotrans (din decembrie anul trecut devenit Regio Călători). Proiectul va stabili şi costurile aferente realizării noului pod, precum şi expertiza aferentă. Podul feroviar de la Budila a fost inclus de SRCF Braşov în programul de investiţii din acest an, cu sursă de finanţare asigurată de la Bugetul de Stat.
Proiectul este în dezbatere publică timp de 10 zile şi poate fi consultat la sediul Agenţiei pentru Protecţia Mediului Braşov, unde se primesc şi eventualele observaţii, după care ar urma să fie încadrat într-o etapă de mediu în vederea continuării procedurilor pentru demararea lucrărilor. În cadrul acestei investiţii ar urma să fie refăcută şi albia Râului Tărlung în zona acestui pod.
+1 -0

Comentarii

Costea Ion

2020-05-08 23:05:21


Dacă statul va face noul pod, că așa va fi, un nou pod, tot un privat va deservi linia aia?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie