Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 16:57

Avem industrie de top: Taiwanul a dat comandă la Braşov de un „rulment-record”

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 30 octombrie 2020

Cel mai subţire rulment cu diametru de peste 3,5 m

Avem industrie de top: Taiwanul a dat comandă la Braşov de un „rulment-record”

Schaeffler România reuşeşte să atingă un nou record de producţie, prin realizarea celui mai subţire rulment cu diametru de peste 3,5 m produs vreodată la Braşov. Acesta a fost comandat de o companie importantă din Taiwan, lider mondial în producerea de maşini prelucrare de mare precizie. Piesa va fi integrată în masa rotativă a unei astfel de maşini, care poate prelucra piese cu un diametru de până la 6 m şi o înălţime de 3 m.
Rulmentul axial produs la Braşov este realizat din 42 Crom, are un diametru exterior de 3,6 metri diametru exterior, un diametru interior de 3,3 metri, o înălţime de 160 mm şi o greutate de aproximativ 2 tone.
Rulmentul-prototip a putut fi dezvoltat, produs şi livrat către client, datorită know-how-ului şi experienţei mai multor echipe din Schaeffler România, cum ar fi cea specializată în realizarea rulmenţilor de mari dimensiuni şi cea din departamentul Prototipuri, lucrând în strânsă colaborare cu experţii Schaeffler din Germania.
 Procesul de dezvoltare a rulmentului a început spre finalul lui 2019 şi, având în vedere dimensiunile deosebite realizarea lui nu a fost tocmai uşoară.  „A fost necesară în primă fază o regândire a conceptului, programelor, parametrilor şi a sculelor folosite – inductori. Ulterior începerii testelor, din cauza înălţimii şi a greutăţii mici a inelelor, acestea au început să se ridice de pe masa maşinii în puternicul câmp magnetic creat, deteriorând inductorii. Dar echipa a perseverat şi a găsit soluţia, ca de altfel la toate provocările unice care au urmat. Fisurile din căile de rulare ale rulmentului au reprezentat ultimul obstacol trecut de echipa, astfel, produsul a putut fi realizat în vara lui 2020, fiind livrat clientului din Asia, Taiwan, unul din liderii mondiali în producţia de maşini de prelucrare de mare precizie.După multe provocări, am reuşit să ducem la bun sfârşit ceea ce noi toţi ne doream. Acum avem încă un proiect încheiat cu succes, abia le aşteptăm pe următoarele”, au declarat specialiştii Schaeffler România.

Au fost şi alte recorduri „made in Braşov”
Schaeffler România a înregistrat multiple recorduri în Grupul Schaeffler şi în industria producătoare de rulmenţi. Printre cele mai importante din cadrul Grupului Schaeffler amintim de rulmentul cel mai greu realizat aici, care a cântărit 10 tone, rulmentul cu diametrul exterior de 4 m, precum şi cea mai mare articulaţie sferică de rulment de aproape 4 tone, la care se adaugă de acum şi realizarea celui mai subţire rulment de peste 3,5 m.
„Ne bucurăm să putem adăuga la portofoliul un nou record, care deschide noi posibilităţi de producţie a rulmenţilor mari şi confirmă din nou faptul că nu am întâlnit până acum o provocare pe care să nu reuşim să o depăşim cu echipa valoroasă, performantă, motivată pe care o avem la Braşov. Aşteptăm noile provocări. Până la urmă, recordurile sunt făcute pentru a fi depăşite”, a declarat Ştefan Gulacsi, director fabrică Industrie 2 – Rulmenţi de mari dimensiuni, Schaeffler România.



 

Comentarii

'Unbaiatnascutduparevolutie'

2020-12-06 16:36:28


'Va trebuit democratie si libertate, nu de alta dar acum lucrați la străini pe pământ romanesc, mai pupatii in cur pe PSD\'ISTI ca poate va aduce socialismul înapoi...'

'Anonim'

2020-11-03 02:52:36


'Chiar a-și fi curios pentru ce salar lucră un muncitor la Schaeffler in Brașov, deci salariu net clasa mijlocie'

'Liviu'

2020-10-31 08:10:42


'Materialul din care este facut rulmentul 42 Cr nu exista.Ati omis denumirea completa'

'Matei'

2020-10-31 05:49:40


'Dacă tot ați vrut să o faceți ca o știre de senzație, aveți grijă la detalii... Ia Priviți ce ați făcut cu dimensiunile rulmentului, că nu mai știi care e diametrul interior, diametrul exterior, înălțimea știucă pentru noastră nu contează, dar pentru unul cu studii tehnice acest lucru este foarte important, domnilor ziariști....'

'Willy'

2020-10-31 01:37:01


'@Dan Da\' unde intri? La Carrefour? La Auchan? P.S. Sunt mort dupa patiseriile de la Lidl.'

'Dan'

2020-10-30 22:12:37


'@Daniel Distrugerea industriei romanesti s-a facut intentionat. Nu stim exact la ordinul cui dar stim cine a indeplinit ordinul: PSD,PNL,PD,UDMR, Serviciile.... PS Sunt nascut si crescut in Brasov dar niciodata nu am intrat in Lidl si Kaufland! Cred ca sunt singurul din BV....:)'

'Daniel'

2020-10-30 18:05:25


'Lidl si Kaufland ar fi trebuit sa intre in faliment pt ca asta puteau face romanii in cintra la jafurile facute de ei prin intermediul hotilor de la putere dar vedeti voi....mergi la Kaufland ca e mai ieftin = ai facut o mica afacere = ai i gropat o afacere romaneasca si atunci nu va mai vaitati\' cei care ne au trasformat in saracii EU au facut tot o afacere si vedeti voi\' tot cu ei votati\' PSD si PNL trebuia sa diapara ..trebuia\' prea prosti sunteti'

'Lucy'

2020-10-30 13:31:49


'Mulțumim din inimă sindicatelor din Brasov care au pus umărul la demolarea uzinelor'

'Florin '

2020-10-30 10:10:18


'Ce sa zic au ajuns si nemtii la 30 de ani dupa lovitura de stat din decembrie 89 sa fabrice rulmenti care erau o banalitate pe vremea odiosului comunism,stiri de rahat ,propagandă colonialista ieftina.'

'AUREL AMALINEI'

2020-10-30 09:45:27


'Pe timpul lui Ceausescu asemenea rulmenti se fabricau in serie'

'AUREL AMALINEI'

2020-10-30 09:44:06


'Am lucrat si am schimat asemenea rulmenti,este rulment de presiune ce se foloseau in Romaniea la utilajele de haldat din bazinele carbonifere si termocentrale'

'Rammstein'

2020-10-30 07:40:51


'Întrebați-l pe Niță savarină cum e cu platforma rulmentul..și cu cea a tractorului și cu cea lui hidro 2...va da boul răspuns imediat..'

'DanaBv'

2020-10-30 06:50:17


'Da, felicitari echipei de la Ina Schaeffler. Dar nu pot sa uit ca uzina Rulmentul a fost vanduta si desfiintata desi avea contracte care-i acopereau cu varf si indesat datoriile, doar pentru ca statul era actionar majoritar, avand 51% din actiuni... Un singur procent a decis atunci soarta unei uzine performante. Iar noi brasovenii n-am miscat un deget, n-am scos un sunet. Ne meritam soarta.'

'cristian'

2020-10-30 05:13:35


'Noi avem forta de munca.'

'Dan'

2020-10-30 01:14:55


'Avem pe naiba! Au nemtii, caci noi nu mai avem nimic!'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie