Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8168 - 23 apr 11:34

Autostrada Braşov - Comarnic, problema pe care cinci premieri nu au reuşit să o rezolve în 11 ani

Autor:

Publicat la 18 iunie 2015

Autostrada Braşov - Comarnic, problema pe care cinci premieri nu au reuşit să o rezolve în 11 ani
Şoferii care încă mai sperau să poată circula spre munte mai repede, îşi pot lua adio de la autostrada Comarnic-Braşov. În 11 ani, cinci premieri şi zece miniştri nu au reuşit să înceapă construcţia celei mai aşteptate autostrăzi din România, arată Gândul. Principala problemă: lipsa finanţării.
CNADNR a elaborat un raport care nu a fost făcut public prin care anulează construcţia prin concesiune a autostrăzii spre munte, anunţă şi Digi24 TV. Este cel de-al treilea eşec al autorităţilor de a construi acest drum. Istoria Autostrăzii Zăpezii a început în anul 2004, iar statul a mai încercat de două ori să construiască autostrada Comarnic-Braşov, ultima tentativă având loc în 2010, când câştigătorul licitaţiei, asocierea Vinci (Franţa) - Aktor (Grecia), a renunţat la contract. Până la publicarea acestui articol, CNADNR nu a răspuns la solicitarea de a detalia stadiul proiectului Comarnic-Braşov.
Ministrul demisionar al Transporturilor, Ioan Rus, a amintit recent că pe Valea Prahovei se vor construi în perioada următoare centuri ocolitoare şi se vor lărgi porţiuni din drumurile naţionale. „Începem cu Centura de la Comarnic, unde ne apropiem de finalizat cu toate aranjamentele necesare, cu Centura de la Buşteni, cu intrarea în Sinaia dinspre Predeal, unde se face a treia bandă, un sens giratoriu, regularizăm acolo, şi Valea Doftanei, cel de-al treilea drum naţional între Câmpina şi Sacele, deci între DN1 şi DN1 A cel prin Cheia pe Valea Doftanei se mai naşte încă un drum naţional tot cu două benzi. Atunci, vom avea şase benzi începând de anul viitor la sfârşitul său, cu care ne rezolvam problema în următorii 3-4 ani, până se termină autostrada", declara Rus săptămâna trecută.
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie