Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 21:44

AUTOMOBILISM: Victorie „en-fanfare” pentru Delecour în raliul Aradului

Autor: D.C.

Publicat la 21 august 2012

Pronosticurile dinainte de cursă, care îl vedeau pe Francois Delecour câștigător la Raliul Aradului 2012 s-au adeverit. Mă mult, francezul a fost primul într-un clasament comun romano-maghiar

AUTOMOBILISM: Victorie „en-fanfare” pentru Delecour  în raliul Aradului Pronosticurile dinainte de cursă, care îl vedeau pe Francois Delecour câștigător la Raliul Aradului 2012 s-au adeverit. Mă mult, francezul a fost primul într-un clasament comun romano-maghiar. „Lupta dintre romani și unguri a fost câștigată de un francez”, a constatat, la festivitatea de premiere, cu umor, Dan Girtofan. Delecour a luat starul în trombă și, încă de la primele probe speciale a pus un avans liniștitor între el și principalii săi rivali, chiar dacă în întrecerea comună era abia pe locul 6. Dar, cu experiența sa, a știut când și cum să forțeze, iar după scandalul de pe a șasea proba specială a luat șefia cursei, terminând raliul, așa cum spun francezii, en-fanfare. „În primele probe, dimineața, mașina a alunecat puțin. Apoi, problema s-a remediat și am avut o cursă frumoasă. Au fost niște probe speciale deosebite și mi-a făcut plăcere să pilotez în acest raliu”, a spus Delecour, care a fost foarte aproape să iasă din cursă din cauza unui... câine. În urma acestei victorii, Francois Delecour a preluat șefia clasamentului general, cu 105,5 puncte, la egalitate cu Valentin Porcisteanu, dar este avantajat de numărul victoriilor din acest sezon, 3, față de doar două ale pilotului piteștean. O tactică perfectă pentru Szabo Gergo Szabo, la bordul unei Skoda Fabia S2000, a avut un plan bine stabilit. Adică, să forțeze doar atât cât este nevoie pentru a se menține pe locurile fruntașe, fără să își asume riscuri inutile. Și planul a funcționat pertfect, dublul campion național reușind o cursă aproape ideală, încununată cu un argint la final. „Nu avea sens să riscăm.Am mers să ne distrăm, să cunoaștem cât mai bine mașina și să obținem un loc cât mai sus. Toate aceste obiective au fost îndeplinite, așa că pentru noi a fost un raliu foarte bun”, a punctat Szabo. „Giri” a obținut un podium nesperat Brașoveanul Dan Girtofan a avut un început de zi mizerabil, „Bebelușa”, adică a sa Skoda Fabia S2000, având probleme cu direcția, cu suspensia și cu puntea spate. „Fuge de abia o pot controla”, spunea Giri după primele trei speciale ale zilei, atunci când era pe locul 6. Dar, dintr-o dată, totul s-a întors în favoarea lui. Pe a șasea proba specială, a mers pe pană, și când a dat peste „dopul” provocat de ungurul Kazar a schimbat rapid roata, iar apoi, datorită timpilor acordați la „masă verde”, a ajuns pe locul trei. A fost momentul în care Girtofan s-a transformat într-un metronom, reușind să își conserve, fără probleme, locul pe ultima treaptă a podiumului de premiere până la final. „A fost un raliu minunat pentru noi. Organizarea a fost perfectă și, dacă pe noi ne-ați văzut pe probe, pe cei care au muncit nu i-ați zărit. Și au muncit din greu, pentru că totul să fie bine. Rezultatul este foarte bun pentru noi, iar cursa de la Arad este deosebită”, a spus, la final, Girtofan.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie