Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 05:53

AUTOMOBILISM: Ghinion pentru „Giri” la Sibiu

Autor: B.P.

Publicat la 26 iulie 2012

Prima etapă românească din istorie din cadrul IRC (Intercontinental Rally Challenge) în România, Raliul Sibiului, s-a dovedit a fi una cu ghinion pentru Dan Gîrtofan și navigatorul său, Adrian Berghea

AUTOMOBILISM: Ghinion pentru „Giri” la Sibiu Prima etapă românească din istorie din cadrul IRC (Intercontinental Rally Challenge) în România, Raliul Sibiului, s-a dovedit a fi una cu ghinion pentru Dan Gîrtofan și navigatorul său, Adrian Berghea. Cei doi au fost nevoiți să abandoneze chiar pe a doua probă specială a cursei, după ce ©koda Fabia S2000 a fost avariată de un bolovan aflat pe traseu, mașina răsturnându-se pe partea laterală. După o noapte întreagă în care echipa tehnică a făcut minuni, Giri și Adi au continuat competiția a doua zi, sub incidența regulilor Super Rally, reușind să câștige toate probele (dacă e să luăm în calcul doar Campionatul Național de Raliuri), demonstrând că au deslușit multe din secretele noii mașini. „A fost un raliu care s-a transformat într-un test. și asta pe greșeala mea. N-am avut un bolovan de pe PS 2 în notițe, pe care l-am agățat cu interiorul, s-a rupt bieleta de direcție și ne-am răsturnat pe o parte. Băieții au lucrat până la 4 dimineața ca să repare mașina și mă bucur că au reușit să o pună la punct și le mulțumesc foarte mult. Apoi, în condițiile în care mașina a fost reparată, era și păcat să nu continuăm cursa pe regulile super rally. Obiectivul nostru era să câștigăm probe și să nu rămânem cu kilometri de speciale mai puțin decât ceilalți colegi ai noștri din campionat”, a spus Dan Gîrtofan. Giri a mai adăugat că „mă bucur că am reușit să continuăm raliul, chiar dacă a fost cu regulile super rally. S-a dovedit a fi o alegere insiprată, pentru că am câștigat toate probele speciale, lucru ce ne-a adus pe primul loc în clasamentul zilei de sâmbătă, dar și niște puncte importante, care se vor contoriza la sfârșitul anului dacă va fi nevoie de ele. Per total, ne-am simțit bine în mașină, iar acest lucru începe să se vadă în evoluția pe probele speciale. Doar un ghinion ne-a privat de un rezultat bun”. Directorul mărcii ©koda în România, Vlad Rusu, a apreciat că „Raliul Sibiului a fost, conform așteptărilor, unul foarte dur, atât pentru concurenți, cât și pentru mașini. Din păcate, o piatră de dimensiuni considerabile a oprit evoluția foarte bună din ziua 1. Efortul echipei este demn de toată lauda, ei reușind să refacă mașina, astfel încât în ziua a doua, în regim de Superrally, Giri a obținut timpi excelenți pe specialele zilei, timpi cu care ne-am fi luptat cu brio în clasamentul iRC și cu care am fi dominat autoritar lupta din campionatul intern. Raliul Sibului a fost motorsport pur, având toate ingredientele care fac acest sport atât de special și frumos. Sunt mulțumit de imaginea pe care am construit-o la Sibiu, privim cu încredere spre următoarea etapă din campionatul intern, unde sperăm să salutăm pe probe cât mai mulți fani ai mărcii și în general fani motorsport”.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie