banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9773 RON

1 USD = 4.5636 RON

1 GBP = 5.9180 RON

1 XAU = 439.7889 RON

1 AED = 1.2426 RON

1 AUD = 2.8984 RON

1 BGN = 2.5448 RON

1 BRL = 0.7943 RON

1 CAD = 3.1801 RON

1 CHF = 5.1701 RON

1 CNY = 0.6309 RON

1 CZK = 0.1990 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0904 RON

1 HUF = 1.2470 RON

1 INR = 0.0526 RON

1 JPY = 3.0723 RON

1 KRW = 0.3151 RON

1 MDL = 0.2560 RON

1 MXN = 0.2291 RON

1 NOK = 0.4318 RON

1 NZD = 2.6406 RON

1 PLN = 1.1890 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0542 RON

1 SEK = 0.4519 RON

1 TRY = 0.1243 RON

1 UAH = 0.1100 RON

1 XDR = 6.0843 RON

1 ZAR = 0.2515 RON

Editia 8383 - 19 mar 09:01

Autobuze noi, dar ţinute la garaj de mai multe luni

Autor:

Publicat la 05 octombrie 2022

De ce nu a putut RATBV să scoată pe traseu mijloacele de transport articulate produse de turcii de la Karsan

Autobuze noi, dar ţinute la garaj de mai multe luni

Primele autobuze electrice articulate de 18 metri, care urmau să circule pe linia 5, au ajuns la Braşov încă din luna mai. Deşi furnizorul turc Karsan a terminat livrările şi lunile au trecut, nici unul dintre autobuze nu a apărut deocamdată pe traseu.
După cum au declarat pentru Biz Braşov reprezentanţii RATBV autobuzele nu au putut fi puse în circulaţie, deoarece nu putea fi asigurată încărcarea lor rapidă la capătul de linie Poienelor. Practic, aceste autobuze au o autonomie mai mică, faţă de cele care circulă în prezent pe liniile RATBV din Braşov, şi ar exista riscul să rămână pe drum fără  un ciclu de încărcare rapid, la un interval de timp. „Din cauza crizei de microcipuri de la nivel mondial, au existat întârzieri în livrarea echipamentelor pentru staţiile de încărcare rapidă. Pentru a exploata eficient acest tip de autobuze, este necesară şi încărcarea lor rapidă pe timpul zilei. Noi am terminat lucrările la fundaţiile unde vor fi instalate echipamentele de încărcare şi sperăm ca livrările să fie efectuate în cel mai scurt timp”, au precizat oficialii operatorului de transport.
Probleme în aprovizionare, din cauza crizei de microcipuri, sunt şi în cazul componentelor pentru automatele de vânzare a titlurilor de călătorie, astfel că multe dintre acestea rămân nefuncţionale, după cum ne-au mai declarat reprezentanţii RATBV.
Linia 5 este unul dintre principalele trasee de transport în comun din Braşov, care asigură legătura în cartierul Astra, zona Centrală şi cartierul Bartolomeu. Ţinând cont că este un traseu principal intens circulat, autorităţile braşovene au luat decizia ca traseul să fie operat cu autobuze electrice.
În total, au fost achiziţionate de producătorul turc 12 astfel de autobuze articulate, printr-un contract derulat de către Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice (MDRAP). Lansat în luna septembrie anul trecut, modelul de autobuz e-ATA 12 a fost deja testat de către public în mai multe oraşe din România. Capacitatea maximă a bateriei este de 600 kWh, potrivit specificaţiilor producătorului. Capacitatea de transport călători este de peste 150 de pasageri. (BizBrasov.ro)

+1 -9

Comentarii

'Lucian'

2022-10-06 22:53:34


'@Barbu Gh. : ca la noi e peste tot. Criza semiconductorilor afectează fiecare tara la fel. Ar fi mai util sa va concentrați pe aspectele pozitive, și sa încercați sa dezvoltați România, în loc sa o denigrați constant. E ușor sa critici, dar greu sa construiești ceva. '

'Barbu Gh.'

2022-10-05 08:37:11


'Ca la noi la nimeni.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie