Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 10:08

Autobuz special pentru cicliști spre Poiană

Autor: Ionuþ DINCÃ

Publicat la 13 iunie 2013

Acestea ar urma să circule doar în weekend, după un orar și cu tarifele ce vor fi stabilite de Primărie împreună cu reprezentanții bicicliștilor Anii trecuți, bicicliștilor li se permitea accesul cu vehiculul în autobuzele de Poiană, dacă achiziționau bilet și pentru acesta, însă conducerea regiei a decis să interzică acest lucru, ca urmare a nemulțumirii celorlalți călători

Acestea ar urma să circule doar în weekend, după un orar și cu tarifele ce vor fi stabilite de Primărie împreună cu reprezentanții bicicliștilor Anii trecuți, bicicliștilor li se permitea accesul cu vehiculul în autobuzele de Poiană, dacă achiziționau bilet și pentru acesta, însă conducerea regiei a decis să interzică acest lucru, ca urmare a nemulțumirii celorlalți călători. Acum, accesul cu bicicleta în autobuzele RAT a fost interzis prin regulamentul de transport public din municipiu și se sancționează cu o amendă de la 100 la 500 de ei. Viceprimarul Răzvan Popa (foto) a precizat că soluția optimă în momentul de față, pentru a răspunde solicitărilor bicicliștilor de a avea acces cu vehiculul în autobuzele care merg spre Poiană, este crearea unor curse speciale, în care să se urce doar bicicliștii. „Au fost mai multe solicitări ale reprezentanților bicicliștilor pentru a putea avea acces în autobuzele RAT pe linia de Poiană. Pentru a monta suporturi sau remorci speciale este nevoie de o reomologare RAR a autobuzelor, numai că ar fi un proces destul de costisitor, ținând cont că mașinile care merg pe acest traseu sunt rotite în permanență. Nu se poate pune mereu același autobuz pe linia 20, fiindcă vorbim de o uzură mare”, a explicat viceprimarul. Edilii împreună cu conducerea RAT și reprezentanții bicicliștilor urmează să stabilească care ar fi orele optime pentru aceste curse speciale, care ar urma să circule doar în weekend, dar și care ar fi tarifele, pentru ca să existe și rentabilitate.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie