banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3291 RON

1 GBP = 5.7890 RON

1 XAU = 480.8399 RON

1 AED = 1.1785 RON

1 AUD = 2.7722 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7454 RON

1 CAD = 3.1298 RON

1 CHF = 5.3406 RON

1 CNY = 0.5919 RON

1 CZK = 0.1987 RON

1 DKK = 0.6667 RON

1 EGP = 0.0848 RON

1 HUF = 1.2170 RON

1 INR = 0.0508 RON

1 JPY = 3.0832 RON

1 KRW = 0.3040 RON

1 MDL = 0.2540 RON

1 MXN = 0.2205 RON

1 NOK = 0.4183 RON

1 NZD = 2.6004 RON

1 PLN = 1.1626 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0532 RON

1 SEK = 0.4558 RON

1 TRY = 0.1131 RON

1 UAH = 0.1041 RON

1 XDR = 5.8971 RON

1 ZAR = 0.2324 RON

Editia 8405 - 23 apr 15:46

Au început înscrierile pentru Cangurul de Informatică

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 28 ianuarie 2025

Au început înscrierile pentru Cangurul de Informatică

S-au deschis înscrierile pentru cea de-a doua ediţie a jocului-concurs Cangurul de Informatică, destinat elevilor din clasele V-VIII, au anunţat organizatorii - Asociaţia Institutul pentru Dezvoltarea Evaluării în Educaţie (Asociaţia IDEE).
„Curiozitatea pentru informatică începe devreme. Prin intermediul subiectelor antrenante de logică, algoritmică, programare, dar şi de utilizare a calculatorului şi a terminalelor, jocul concurs Cangurul de Informatică oferă elevilor de gimnaziu ocazia de a explora şi de a-şi dezvolta abilităţile în domeniul tehnologiei”, spune Boris Singer, fondatorul Asociaţiei IDEE.
Prin Cangurul la Informatică, elevilor li se propune un joc-concurs care testează competenţele acestora în utilizarea tehnologiilor informaţiei şi comunicării, precum şi elemente de programare, conform curriculumului şcolar pentru gimnaziu.
Sunt propuse elevilor trei niveluri de competenţe, respectiv Exploratorii, Arhitecţii şi Inovatorii. Jocul-concurs are loc pe 27 februarie 2025, durează 60 de minute şi propune două variante de susţinere, la alegere:
- offline - susţinerea jocului-concurs cu materiale tipărite sau cu materiale multiplicate în şcoală;
- online - susţinerea jocului-concurs pe platforma www.cangurul.net.
În varianta offline, responsabilul de jocul-concurs (un profesor sau un părinte) se va ocupa de prezentarea, înscrierea elevilor şi organizarea locală. Perioada de înscriere a elevilor se va încheia pe data de 14 februarie. După susţinerea jocului-concurs, responsabilul va expedia prin colet poştal foile de răspuns completate de elevi, în termen de două zile lucrătoare de la data acestuia, la adresa: Editura Sigma, O.P. 83, C.P. 36, Bucureşti.
În varianta online, părinţii pot înscrie elevii individual, pe https://editurasigma.ro, iar înscrierea se poate face inclusiv în ziua susţinerii jocului-concurs. De asemenea, înscrierile pot fi coordonate de către profesori, pe baza codului alocat şcolii.
Pentru a participa la jocul-concurs, fiecare elev va folosi un cod de participare unic, format din cinci cifre şi patru litere (de exemplu: 12345-ABCD). Cu ajutorul acestui cod, elevul poate susţine jocul-concurs şi pe platforma www.cangurul.net, accesând ulterior rezultatul obţinut. Corectarea răspunsurilor se face computerizat. Grila cu răspunsurile corecte va fi afişată pe site-ul www.cangurul.ro. Fiecare elev, folosind codul de participare unic, va găsi pe site-ul jocului concurs: foaia cu răspunsurile date, calculul punctajului, răspunsurile corecte. Instrucţiunile pentru folosirea platformei vor fi afişate pe cangurul.net.

+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie