Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 22:24

Atenţie la reducerile mai mari de 10%

Autor:

Publicat la 20 decembrie 2016

O reducere de peste 10% a preţului unui pachet de servicii turistice ar trebui să fie un semnal de alarmă pentru cei ce doresc să achiziţioneze o vacanţă, a declarat Dragoş Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România. „Important este să nu ne aruncăm pe orice fel de ofertă de senzaţie care apare pe piaţă. Nu spun că toate sunt eventuale ţepe, dar trebuie să fim cu ochii deschişi şi să analizăm. În momentul în care există o ofertă pe piaţă care este cu 20%, 30%, 40% sub piaţă - asta nu se poate întâmpla în mod real. Oamenii trebuie să ştie că toţi gătim cu aceeaşi apă. Nu gătim cu ape diferite. Diferenţele pot fi de 5-8%, în funcţie de cât de bine cumperi produsul în sine (n.r. - puterea de negociere a agenţiei de turism cu hotelierii). Per total, diferenţele mai mari de 10% mi-ar creea o primă suspiciune”, a precizat Dragoş Anastasiu, citat de Mediafax. Acesta susţine că, pe de altă parte, este important să ai o relaţie de încredere cu compania respectivă. „Trebuie să dezvolţi, încet-încet, o relaţie cu compania, cu oamenii de acolo şi cu brandul. Adică vine de undeva, e sigur, nu e sigur. Să te duci la ei în birou şi să-i vezi - există, nu există... E vorba despre încredere. Pot să cumpăr şi de la o agenţie mică, şi de la una mare, dar să mă interesez puţin şi să nu mă duc cu capul înainte. Trebuie să văd dacă agenţia respectivă are actele necesare, are licenţă şi are asigurare de insolvenţă, chiar dacă ştiu că astăzi asigurarea nu este la nivelul international la care ar trebui să fie. De asemenea, ceri părerea prietenilor şi rudelor care au apelat la serviciile agenţiei de turism respective”, arată şeful Eurolines România.
Încrederea cumpărătorilor în agenţiile de turism a scăzut în ultima vreme, după ce mai multe companii din domeniu au intrat în insolvenţă, abandonându-şi clienţii. Unii dintre aceştia fie nu au mai putut să plece în vacanţa pe care o achitaseră din timp, fie s-au trezit la destinaţie că nu se pot caza.
 

+0 -0

Comentarii

CityZen

2016-12-20 09:58:49


s-au gasit aia de la Eurolines sa vorbeasca.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie