Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 23:46

Asociaţia Pro Infrastructură contrazice CNAIR

Autor:

Publicat la 10 ianuarie 2019

43, nu 118 km de autostradă inauguraţi în 2019

Reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură îl contrazic pe Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR, care a avansat ideea că în 2019 vor fi inauguraţi 118 km de autostradă, şi spun că cel mai probabil cifra este de 43 de km, iar restul „promisiuni pentru naivi şi dezinformări grosolane". „În continuare autorităţile afişează dispreţul şi sfidarea din anii trecuţi, promiţând cai verzi pe pereţi. Avem şi o nouă abordare de tipul «nu noi dăm termenele, constructorii spun că finalizează în 2019». De parcă oficialii CNAIR sunt nişte mieluşei inocenţi care nu înţeleg ce li se întâmplă. Dacă antreprenorii nu respectă graficele de execuţie şi obligaţiile asumate contractual, de ce nu sunt penalizaţi?! Este, evident, doar o altă fumigenă creată cu scopul de a ascunde fuga de răspundere şi incompetenţa (i)responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere", scrie Pro Infrastructura, pe pagina de Facebook.
Replica CNAIR a venit imediat, de la acelaşi Alin Şerbănescu: „CNAIR mizează pe inaugurarea a 118 km de autostradă, dar realitatea de la finele anului 2019 depinde de constructori”. „Constructorii nu mai au blocaje administrative, dacă vor lucra, vom avea inaugurări”, a spus Şerbănescu. Purtătorul de cuvânt spune că, în relaţia cu constructorii, CNAIR trebuie să găsească întotdeauna o cale de mijloc, pentru că nici penalizările sau rezilierile nu sunt mereu o soluţie, şi trebuie ţinut cont şi de situaţia economică a constructorilor, precum şi de vreme sau alte situaţii care pot împiedica construcţia drumurilor.

+0 -1

Comentarii

Costea Ion

2019-01-10 11:46:28


Cum adică „...dacă vor lucra, vom avea inaugurări”!? Cum se poate așa ceva? Ce fel de sancțiuni sunt prevăzute în contracte? Cât de înapoiați pot fi cei de la CNAIR de pot face astfel de afirmații? Cum au ajuns pe funcții în CNAIR? De ce-i plătim? Și încă cu salarii de nababi! De la CNAIR când vom vedea că plătește cineva cu funcția și/sau pușcăria, când e cazul, pentru neîndeplinirea corespunzătoare a sarcinilor de serviciu!????

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie