Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 02 sepembrie 2019
Edilii vor să deschidă şantierul cât mai repede
Demarate de anul trecut, lucrările de extindere a străzii 13 Decembrie vor continua cu cea de-a doua etapă, respectiv de lărgire a tronsonului cuprins între pasajul de cale ferată şi intersecţia de la Făget. Aceasta este estimată a se derula pe o perioadă de 10 luni, iar conform calculelor estimative investiţia va ajunge la suma de 9.772.187,54 lei, inclusiv TVA. În conformitate cu proiectul, pe sub pasaj ar urma să mai fie amenajată doar o singură bandă de circulaţie, cu lăţimea de 3,5 metri şi un trotuar de 2,5 metri, fiind varianta cea mai puţin costisitoare din cele studiate şi agreată pentru a fi implementată. Pe acest tronson, pe partea dinspre Gară unde se va realiza de fapt extindere, ar urma să fie amenajat un zid de sprijin. Lucrările ar urma să demareze cât mai repede. „Având în vedere că lucrările de lărgire a străzii 13 Decembrie pe tronsonul I (zona pasaj CF până la intersecţia cu strada H. Coandă), sunt foarte avansate, se impune demararea de urgenţă a lucrărilor pe tronsonul II, în scopul asigurării continuităţii traficului până la sensul giratoriu Făget, până la începutul anotimpului friguros”, au motivat reprezentanţii Primăriei.
De asemenea, Primăria a făcut şi o expertiză a pasajului de cale ferată, iar în conformitate cu acesta, structura are o serie de degradări, însă ar urma să fie reabilitat în cadrul proiectului de modernizare a căii ferate spre Sighişoara. Pasajul a fost construit în anul 1961 şi se află în exploatare de 58 ani şi nu a fost consolidat sau modernizat până în prezent, astfel că s-a degradat şi în ceea ce priveşte structura de rezistenţă.
În prezent, lucrările de extindere a străzii sunt aproape de final pe tronsonul dintre Lidl şi intersecţia cu Zaharia Stancu, unde s-a turnat şi ultimul strat de asfalt pe partea dinspre blocuri, unde în ultima lună s-a lucrat la amenajarea unei noi benzi de circulaţie. De asemenea, se lucrează la excavarea malului de pământ de lângă pasaj pentru a se putea deschide două noi benzi de circulaţie pe întreg tronsonul dintre pasaj şi giratoriul de la Independenţei.
MUNICIPIUL BRAŞOV, titular al proiectului „Amenajări în vederea autorizării ISU în unităţi de învăţământ - Liceul Andrei Mureşanu -Corp A”, anunţă publicul[...]
2024-04-25 citeste mai multMedicul Dan Grigorescu este primul candidat care a depus miercuri, 24 aprilie,la Biroul Electoral Municipal (organizat la CATTIA Braşov) listele cu semnături ca să devină consilier local. Acesta[...]
2024-04-25 citeste mai multDecizia a fost anunţată după ce Tribunalul Braşov a pus pe rol procesul în care este cercetată pentru fapte de corupţie
2024-04-25 citeste mai multJudecătoria Rupea a respins candidatura lui Mircea Pălăşan, primarul din Buneşti, potrivit portalului instanţei. Decizia nu e definitivă şi poate fi atacată cu apel la Tribunalul Braşov. Iniţial,[...]
2024-04-25 citeste mai multCumpărată cu aproximativ un milion de euro de Primăria Braşov, clădirea de pe strada Constantin Lacea din Braşov (cartierul Şchei) ar urma să fie amenajată ca spaţiu educaţional. Pentru a[...]
2024-04-25 citeste mai mult
Constantin Ancu
2019-09-02 06:40:19
Referitor la la tronsonul dintre Lidl si str ZahariaStancu faceti mentiunea ca s-a turnat si ultimul strat de asfalt ,insa vechile capace inclinate care au fost linga trotuare au ramas Acestea sunt in prezent pe caile de rulare si creaza un disconfort conducatorilor auto . Consider ca acestea ar fi fost necesar sa fie inlocuite cu capace plane , la nivelul soselei , inainte de finalizarea lucrarilor