banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8407 - 25 apr 13:53

Aplicaţia Primăriei Braşov de rezolvare a incidentelor funcţionează „pe pile”

Autor:

Publicat la 13 martie 2023

Dacă se face „vâlvă online” de către diverşi „apropiaţi” se rezolvă, altfel… se aşteaptă „termenul”

Aplicaţia Primăriei Braşov de rezolvare a incidentelor funcţionează „pe pile”

Mult-lăudata aplicaţie a Primăriei Braşov prin care braşovenii pot semnala incidente funcţionează… pe „pile”. Astfel, în jurul aplicaţiei „My BrasovCity” s-a format un „curent pozitiv” fiind promovată ca fiind calea de rezolvare a problemelor din oraş. Astfel, diverşi aleşi locali sau apropiaţi ai executivului Primăriei arată cum dacă astăzi se sesizează o groapă, un maldăr de gunoaie sau alte probleme, mâine se şi rezolvă, arătând promptitudinea şi profesionalismul serviciilor municipalităţii.
Se pare însă că persoanele care fac în tăcere câte o sesizare, fără a face atâta „publicitate online” pe reţelele de socializare au însă de aşteptat mult şi bine pentru rezolvarea oricărei sesizări, probabil „termenul legal”.

Realitate versus promovare
De exemplu, un braşovean a sesizat acum o săptămână că pe o stradă din cartierul Tractorul s-au format mai multe gropi care se măresc de la o zi la alta, şi care nu au fost văzute de vreun oficial. Deşi este o stradă intens circulată, echipele de intervenţie nu au ajuns încă. Pe vremuri însă, când nu exista atâta promovare, lucrurile se mişcau mai repede şi pentru cetăţenii de rând, fără „intervenţii”, după cum a remarcat braşoveanul revizuindu-şi lista de incidente din trecut.
De cealaltă parte, o sesizare care făcea referire la o groapă de pe o stradă destul de puţin circulată, căreia i s-a făcut însă „publicitate” pe Facebook şi a fost observată şi de un consilier local care a „promovat-o” s-a rezolvat ca prin minune a doua zi.

Deszăpezire unui trotuar pe care trec 10 persoane, un alt „succes”
Din faptele de „vitejie” ale promovării succesului aplicaţiei „My BrasovCity” se numără şi deszăpezirea unui trotuar din acelaşi cartier cu promptitudine, deşi poate pe el trec doar în jur de 10 persoane/zi, în condiţiile în care alte trotuare din zone intens circulate din acelaşi cartier erau pline de zăpadă şi de gheaţă fără a-i păsa cuiva. (BizBraşov.ro)

+0 -2

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie