Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 15:26

Aplicaţia Primăriei Braşov de rezolvare a incidentelor funcţionează „pe pile”

Autor:

Publicat la 13 martie 2023

Dacă se face „vâlvă online” de către diverşi „apropiaţi” se rezolvă, altfel… se aşteaptă „termenul”

Aplicaţia Primăriei Braşov de rezolvare a incidentelor funcţionează „pe pile”

Mult-lăudata aplicaţie a Primăriei Braşov prin care braşovenii pot semnala incidente funcţionează… pe „pile”. Astfel, în jurul aplicaţiei „My BrasovCity” s-a format un „curent pozitiv” fiind promovată ca fiind calea de rezolvare a problemelor din oraş. Astfel, diverşi aleşi locali sau apropiaţi ai executivului Primăriei arată cum dacă astăzi se sesizează o groapă, un maldăr de gunoaie sau alte probleme, mâine se şi rezolvă, arătând promptitudinea şi profesionalismul serviciilor municipalităţii.
Se pare însă că persoanele care fac în tăcere câte o sesizare, fără a face atâta „publicitate online” pe reţelele de socializare au însă de aşteptat mult şi bine pentru rezolvarea oricărei sesizări, probabil „termenul legal”.

Realitate versus promovare
De exemplu, un braşovean a sesizat acum o săptămână că pe o stradă din cartierul Tractorul s-au format mai multe gropi care se măresc de la o zi la alta, şi care nu au fost văzute de vreun oficial. Deşi este o stradă intens circulată, echipele de intervenţie nu au ajuns încă. Pe vremuri însă, când nu exista atâta promovare, lucrurile se mişcau mai repede şi pentru cetăţenii de rând, fără „intervenţii”, după cum a remarcat braşoveanul revizuindu-şi lista de incidente din trecut.
De cealaltă parte, o sesizare care făcea referire la o groapă de pe o stradă destul de puţin circulată, căreia i s-a făcut însă „publicitate” pe Facebook şi a fost observată şi de un consilier local care a „promovat-o” s-a rezolvat ca prin minune a doua zi.

Deszăpezire unui trotuar pe care trec 10 persoane, un alt „succes”
Din faptele de „vitejie” ale promovării succesului aplicaţiei „My BrasovCity” se numără şi deszăpezirea unui trotuar din acelaşi cartier cu promptitudine, deşi poate pe el trec doar în jur de 10 persoane/zi, în condiţiile în care alte trotuare din zone intens circulate din acelaşi cartier erau pline de zăpadă şi de gheaţă fără a-i păsa cuiva. (BizBraşov.ro)

+0 -2

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie