Curs BNR

1 EUR = 4.9405 RON

1 USD = 4.5913 RON

1 GBP = 5.6264 RON

1 XAU = 289.0965 RON

1 AED = 1.2503 RON

1 AUD = 3.0513 RON

1 BGN = 2.5260 RON

1 BRL = 0.8751 RON

1 CAD = 3.3444 RON

1 CHF = 5.0084 RON

1 CNY = 0.6670 RON

1 CZK = 0.2081 RON

1 DKK = 0.6630 RON

1 EGP = 0.1483 RON

1 HUF = 1.2844 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 3.4949 RON

1 KRW = 0.3528 RON

1 MDL = 0.2483 RON

1 MXN = 0.2491 RON

1 NOK = 0.4351 RON

1 NZD = 2.8424 RON

1 PLN = 1.0547 RON

1 RSD = 0.0421 RON

1 RUB = 0.0600 RON

1 SEK = 0.4412 RON

1 TRY = 0.2404 RON

1 UAH = 0.1243 RON

1 XDR = 6.1594 RON

1 ZAR = 0.2505 RON

Editia 7910 - 29 mar 06:26

O PRACTICĂ VECHE, DAR ACTUALĂ:

Anunţurile de tipul „Caut urgent apartament în această zonă. Plata cash”. Ce se află în spatele lor?

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 08 februarie 2023

Anunţurile de tipul „Caut urgent apartament în această zonă. Plata cash”.  Ce se află în spatele lor?

„Caut urgent apartament în această zonă. Plata cash“. La intrările în blocuri sau în cutiile poştale ale braşovenilor apar tot mai multe anunţuri de acest gen. Practica este una veche şi nu vizează achiziţia rapidă a unui apartament.
De fapt, de cele mai multe ori, la capătul firului se află reprezentantul unei agenţii care caută astfel să ajungă la o bază de clienţi care, poate, nu sunt familiarizaţi cu online-ul sau care încearcă să scape de plata unui comision pe care l-ar presupune colaborarea cu o platformă de anunţuri.
„Avem clienţi care ar vrea să cumpere în zona dumneavoastră. Suntem o agenţie imobiliară şi căutăm toate tipurile de apartamente“, este unul dintre răspunsurile primite la apelarea unui număr de telefon indicat într-un anunţ.
Consultanţii imobiliari spun că această practică – una veche, de altfel, care datează de la începutul anilor 2000 – ar trebui urmărită cu atenţie. „Recomandarea mea este ca fiecare vânzător, înainte de a-şi scoate proprietatea la vânzare, să apeleze la un profesionist şi să se informeze“, spune Iulian Berghian, CEO al Re/Max România, citat de Ziarul Financiar.
Cel mai adesea, practica anunţurilor de acest tip este o tehnică de marketing a unor mici agenţii de cartier, care nu dispun de bugete de marketing şi astfel îşi măresc portofoliul de oferte.
„Conform studiilor noastre, 90% dintre cei interesaţi de achiziţia, vânzarea, închirierea sau plasarea în chirie a unei proprietăţi folosesc platformele online de anunţuri, acestea fiind în continuare pe locul 1 în preferinţele românilor. Când vine vorba despre cei 10% care nu vor să folosească sau nu au folosit site-uri de anunţuri pentru o tranzacţie imobiliară, aceştia apelează mai degrabă la cunoştinţe şi recomandări pentru a găsi o proprietate. Aşadar, biletele din cutiile poştale sunt rar folosite, iar atunci când sunt create, sunt mai degrabă utilizate în paralel cu căutările pe site-urile imobiliare“, spune Monica Dudău, marketing manager la Storia.ro şi OLX Imobiliare, platforme online cu anunţuri imobiliare. Deşi unele astfel de anunţuri probabil că au succes, consultanţii mai spun că aceasta rămâne totuşi o practică marginalizată.

+3 -5

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional