Curs BNR

1 EUR = 4.9745 RON

1 USD = 4.5878 RON

1 GBP = 5.8379 RON

1 XAU = 356.2719 RON

1 AED = 1.2490 RON

1 AUD = 3.0542 RON

1 BGN = 2.5434 RON

1 BRL = 0.8955 RON

1 CAD = 3.3576 RON

1 CHF = 5.0225 RON

1 CNY = 0.6337 RON

1 CZK = 0.2013 RON

1 DKK = 0.6667 RON

1 EGP = 0.0982 RON

1 HUF = 1.2865 RON

1 INR = 0.0551 RON

1 JPY = 2.9320 RON

1 KRW = 0.3358 RON

1 MDL = 0.2592 RON

1 MXN = 0.2764 RON

1 NOK = 0.4289 RON

1 NZD = 2.8042 RON

1 PLN = 1.1681 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0508 RON

1 SEK = 0.4279 RON

1 TRY = 0.1425 RON

1 UAH = 0.1151 RON

1 XDR = 6.0749 RON

1 ZAR = 0.2522 RON

Editia 8186 - 24 mai 07:23

ANPC: A crescut numărul de reclamaţii, facturi greşite la energie electrică

Autor:

Publicat la 21 sepembrie 2022

ANPC: A crescut numărul de reclamaţii, facturi greşite la energie electrică

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) anunţă că a demarat o serie de acţiuni de control, la nivelul întregii ţări, la furnizorii de energie electrică, în contextul creşterii numărului de reclamaţii înregistrate de la consumatori în ceea ce priveşte modul de calculare a facturilor la energie electrică, din ultima perioadă.
Controalele comisarilor ANPC se derulează la furnizorii de energie electrică şi verifică modul în care sunt respectate prevederile legale în vigoare, în ceea ce priveşte calcularea facturilor emise de aceştia către consumatorul-persoană fizică, în ultima perioadă, potrivit ANPC.
Protecţia Consumatorilor menţionează că, pentru a putea stabili dacă reclamaţiile sunt fondate sau nu, comisarii ANPC analizează cu mare atenţie toate documentele necesare, în fiecare caz în parte.
De aceea, ANPC reaminteşte consumatorilor că procedura pe care îi roagă să o urmeze, atunci când au o nemulţumire legată de modul în care a fost realizată factura de consum, presupune să ia, mai întâi, legătura cu operatorul economic care furnizează acest serviciu, iar dacă acest dialog sau informaţiile primite nu sunt satisfăcătoare, pentru consumator, acesta să completeze formularul de sesizare de pe site-ul instituţiei, www.anpc.ro.
În cazul în care consumatorii au aviz de deconectare şi se consideră nedreptăţiţi, ei trebuie să completeze formularul de sesizare de pe site-ul www.anpc.ro, cu caracter urgent, notează Economedia.

+1 -2

Comentarii

'Melos Negros'

2022-09-24 16:42:50


'Dacă ar fi vorba de facturi greșite, acestea ar fi și mai mari, dar și mai mici decâte trebuie, pe când în realitatea se șie că toate cele așa-zis greșite, sunt (mult) mai mari - ceea ce se cheamă jaf pe față. Punct.'

'Barbu Gh.'

2022-09-21 07:34:52


'Se pierde esența problemei. Știm, se greșește mult și grav, că așa lucrează unii, dar problema cea mare este cauza, nu efectul. Cauza trebuie înlăturată prima. CÂT O FI DE DIFICIL SĂ PRICEAPĂ PULITICIENII CEI HOȚI ȘI TICĂLOȘI DE LA GUVERNARE!?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie