Curs BNR

1 EUR = 4.9746 RON

1 USD = 4.4657 RON

1 GBP = 5.9056 RON

1 XAU = 368.9924 RON

1 AED = 1.2158 RON

1 AUD = 3.0299 RON

1 BGN = 2.5434 RON

1 BRL = 0.8144 RON

1 CAD = 3.2874 RON

1 CHF = 5.3003 RON

1 CNY = 0.6303 RON

1 CZK = 0.1985 RON

1 DKK = 0.6667 RON

1 EGP = 0.0920 RON

1 HUF = 1.2615 RON

1 INR = 0.0533 RON

1 JPY = 3.1538 RON

1 KRW = 0.3378 RON

1 MDL = 0.2558 RON

1 MXN = 0.2339 RON

1 NOK = 0.4222 RON

1 NZD = 2.7796 RON

1 PLN = 1.1644 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0486 RON

1 SEK = 0.4395 RON

1 TRY = 0.1309 RON

1 UAH = 0.1077 RON

1 XDR = 6.0359 RON

1 ZAR = 0.2542 RON

Editia 8266 - 19 sep 00:12

ANPC: A crescut numărul de reclamaţii, facturi greşite la energie electrică

Autor:

Publicat la 21 sepembrie 2022

ANPC: A crescut numărul de reclamaţii, facturi greşite la energie electrică

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) anunţă că a demarat o serie de acţiuni de control, la nivelul întregii ţări, la furnizorii de energie electrică, în contextul creşterii numărului de reclamaţii înregistrate de la consumatori în ceea ce priveşte modul de calculare a facturilor la energie electrică, din ultima perioadă.
Controalele comisarilor ANPC se derulează la furnizorii de energie electrică şi verifică modul în care sunt respectate prevederile legale în vigoare, în ceea ce priveşte calcularea facturilor emise de aceştia către consumatorul-persoană fizică, în ultima perioadă, potrivit ANPC.
Protecţia Consumatorilor menţionează că, pentru a putea stabili dacă reclamaţiile sunt fondate sau nu, comisarii ANPC analizează cu mare atenţie toate documentele necesare, în fiecare caz în parte.
De aceea, ANPC reaminteşte consumatorilor că procedura pe care îi roagă să o urmeze, atunci când au o nemulţumire legată de modul în care a fost realizată factura de consum, presupune să ia, mai întâi, legătura cu operatorul economic care furnizează acest serviciu, iar dacă acest dialog sau informaţiile primite nu sunt satisfăcătoare, pentru consumator, acesta să completeze formularul de sesizare de pe site-ul instituţiei, www.anpc.ro.
În cazul în care consumatorii au aviz de deconectare şi se consideră nedreptăţiţi, ei trebuie să completeze formularul de sesizare de pe site-ul www.anpc.ro, cu caracter urgent, notează Economedia.

+1 -2

Comentarii

'Melos Negros'

2022-09-24 16:42:50


'Dacă ar fi vorba de facturi greșite, acestea ar fi și mai mari, dar și mai mici decâte trebuie, pe când în realitatea se șie că toate cele așa-zis greșite, sunt (mult) mai mari - ceea ce se cheamă jaf pe față. Punct.'

'Barbu Gh.'

2022-09-21 07:34:52


'Se pierde esența problemei. Știm, se greșește mult și grav, că așa lucrează unii, dar problema cea mare este cauza, nu efectul. Cauza trebuie înlăturată prima. CÂT O FI DE DIFICIL SĂ PRICEAPĂ PULITICIENII CEI HOȚI ȘI TICĂLOȘI DE LA GUVERNARE!?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie