Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 04:09

„Alocăm aproximativ aceeași bani pentru a avea în permanență drumuri proaste”

Autor: Cristina BÃILÃ

Publicat la 20 sepembrie 2010

La sfârșitul săptămânii trecute, în Poiana Brașov a avut loc cel de al XIII-lea Congres Național de Drumuri și Poduri, în cadrul căruia s-au reunit reprezentanți ai regionalelor de Drumuri și Poduri din țară, dar și firme de profil

La sfârșitul săptămânii trecute, în Poiana Brașov a avut loc cel de al XIII-lea Congres Național de Drumuri și Poduri, în cadrul căruia s-au reunit reprezentanți ai regionalelor de Drumuri și Poduri din țară, dar și firme de profil. Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu (foto), nu a putut fi prezentă la eveniment, însă le-a transmic drumarilor un mesaj din care reiese în special faptul că în ultimii ani s-a făcut „o greșeală evidentă pentru dumneavoastră, dar care la nivel politic n-a fost înțeleasă, și anume întârzierea execuției reparațiilor”. „Aceasta înseamnă că ar trebui făcute reparațiile când drumul dă primele semnele de degradare, atunci când lucrările de remediere a defectelor sunt mai ieftine. Când facem reparații la un drum aflat într-un stadiu ridicat de degradare, costurile pentru aducerea drumului la nivelul inițial sunt foarte mari. Dar niciodată nu reușim să alocăm bani suficienți, de obicei alocăm sume mult, mult mai mici și atunci reparația nu face decât să ridice aparent nivelul calitativ al drumului respectiv, fără a realiza aducerea lui la stadiul inițial. Concluzia este că alocăm aproximativ aceeași bani pentru a avea în permanență drumuri proaste”, susține ministrul Anca Boagiu. Totodată, ministrul Transporturilor spune că dacă s-ar reuși alocarea unor sume foarte mari, pentru a aduce drumurile la un nivel ridicat de calitate, și după aceea alocarea anual, trimestrial, a sumelor necesare mentinerii acestora la nivelul de calitate inițial „am rezolva problema, cel puțin a drumurilor naționale din România”.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie