Curs BNR

1 EUR = 4.9759 RON

1 USD = 4.6361 RON

1 GBP = 5.8194 RON

1 XAU = 345.2064 RON

1 AED = 1.2622 RON

1 AUD = 3.0287 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.9058 RON

1 CAD = 3.3885 RON

1 CHF = 5.0891 RON

1 CNY = 0.6404 RON

1 CZK = 0.1977 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2736 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9563 RON

1 KRW = 0.3359 RON

1 MDL = 0.2606 RON

1 MXN = 0.2729 RON

1 NOK = 0.4212 RON

1 NZD = 2.7588 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0496 RON

1 SEK = 0.4230 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1122 RON

1 ZAR = 0.2481 RON

Editia 8173 - 30 apr 01:07

Aldi, un alt gigant german din comerţ, începe recrutarea pentru intrarea în România

Autor:

Publicat la 10 mai 2017

Discounterul ger­man Aldi a început procesul de recrutare a echipei locale de management, acesta fiind un prim pas care marchează intenţia retailerului de a intra pe piaţa din România, afirmă mai multe surse din piaţă citate de Ziarul Financiar.
Retailerul a venit cu oferte peste piaţă, astfel că un manager de expansiune poate câştiga peste 5.000 de euro, spun jucătorii din piaţă şi specialiştii. Salariile diferă însă între un român şi un expat. În cazul primului s-ar plăti salarii raportate la ceilalţi jucători din România, pe când în cazul unui expat s-ar lua în calcul ţara lui de provenienţă şi venitul anterior. Totuşi, intrarea oficială ar putea avea loc peste 3-5 ani sau chiar mai târziu, afirmă aceleaşi surse din retail şi din piaţa de recrutare. Prin comparaţie, discounterul Lidl a venit în 2002 şi după ce a făcut recrutările, a început să cumpere terenuri. Oficial însă, nemţii au intrat în 2011, când au deschis primele magazine de la zero şi au preluat şi reţeaua Plus Discount.
Tatonările Aldi pentru piaţa locală vin într-o perioadă în care magazinele de tip discount câştigă teren. Segmentul de discount a ajuns să aibă o cotă de piaţă de circa 11% la finalul anului trecut, în urcare de la 8% în 2012 şi 6% în 2008. Cele două reţele de magazine de discount - Lidl şi Penny Market - au afaceri anuale ce merg spre 2 mld. euro anul trecut, potrivit estimărilor ZF. În cazul Aldi, în piaţă există două variante vehi-culate. Prima ia în calcul o expan­siune după modelul Lidl, respectiv o achiziţie şi apoi expan-siune de tip greenfield. A doua este cea în care nemţii merg doar cu magazine de la zero, aşa cum au făcut şi pe majoritatea pieţelor pe care sunt.
Comerţul alimentar local este o piaţă dominată de zece reţele cu acţionariat străin, acestea controlând circa 60% din piaţa de 20 mld. euro.
Grupul german Aldi a fost fondat în 1946 de doi fraţi, Karl şi Theo Albrecht.

+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie