Afacerile Ecopack Ghimbav sunt în creştere
Autor: Ovidiu VRÂNCEANU
Publicat la 26 octombrie 2013
Trendul pozitiv se datorează în mare măsură de exporturile realizate în ţările vecine
Producătorul de ambalaje din carton Ecopack Ghimbav, controlat de omul de afaceri Vladimir Cohn, a realizat în primele nouă luni ale acestui an o cifră de afaceri de 67,4 milioane de lei (aproximativ 15,2 milioane de euro), în creştere cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Compania mizează în 2013 pe afaceri totale de 88,5 milioane de lei (circa 20 milioane de euro), în uşoară creştere faţă de anul trecut.
„Producţia de carton ondulat a înregistrat o creştere de până la 5% în acest an şi estimăm că trendul se va menţine şi în perioada următoare. Această creştere este generată în mare măsură de exporturile realizate în ţările vecine”, a declarat Remus Crăciun (foto), general manager al companiei Ecopack.
Peste jumătate din producţia de ambalaje a companiei este pentru industria bunurilor de larg consum (alimente, băuturi, produse de igienă personală). Compania are clienţi şi din industriile electronică, electrotehnică, de piese şi subansambluri auto. Totodată, Ecopack colaborează cu marile reţele de magazine tip cash and carry şi discount.
„Clientela noastră este formată, în principal, din companii multinaţionale, însă observăm că mulţi dintre clienţii noştri tradiţionali, investiţii româneşti, sunt din ce în ce mai interesaţi să crească nivelul de complexitate al ambalajelor şi serviciilor adiacente acestora”. Din portofoliul de clienţi Ecopack fac parte companii precum Starbev, Tuborg, BAT, Arctic, Hochland, Coca-Cola sau Metro, conform unor informaţii anterioare. Compania deţine o cotă de circa 18% din piaţa de ambalaje din carton din România.
Comentarii
nu este nici un comentariu
Adaugă un comentariu