Curs BNR

1 EUR = 4.9766 RON

1 USD = 4.6402 RON

1 GBP = 5.8856 RON

1 XAU = 344.9150 RON

1 AED = 1.2634 RON

1 AUD = 3.0713 RON

1 BGN = 2.5445 RON

1 BRL = 0.8560 RON

1 CAD = 3.3757 RON

1 CHF = 5.2278 RON

1 CNY = 0.6395 RON

1 CZK = 0.2009 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0973 RON

1 HUF = 1.2569 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9348 RON

1 KRW = 0.3350 RON

1 MDL = 0.2607 RON

1 MXN = 0.2515 RON

1 NOK = 0.4344 RON

1 NZD = 2.8332 RON

1 PLN = 1.1434 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0536 RON

1 SEK = 0.4428 RON

1 TRY = 0.1422 RON

1 UAH = 0.1143 RON

1 XDR = 6.1165 RON

1 ZAR = 0.2561 RON

Editia 8205 - 20 iun 05:42

Afaceri cu „Destinaţia anului”: O firmă din Ucea a cerut Primăriei Braşov 83.300 lei. Municipalitatea era dispusă să plătească 77.350 lei

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 18 mai 2024

Afaceri cu „Destinaţia anului”: O firmă din Ucea a cerut Primăriei Braşov 83.300 lei. Municipalitatea era dispusă să plătească 77.350 lei

Una dintre firmele care organizează competiţia „Destinaţia Anului 2024”, în care municipiul Braşov a intrat în finala la categoria „Oraşe care inspiră”, a solicitat municipalităţii braşovene suma de 83.300 lei, cu tot cu TVA. Ofertantul, SC The Engine Marketing SRL (o firmă cu sediul în Ucea) a transmis oferta municipalităţii braşovene în 16 mai, zi în care Primăria Braşov a respins-o, în condiţiile în care era dispusă să plătească 77.350 de lei, cu tot cu TVA.
Braşovul a primit din partea firmei amintite oferta pentru un „Pachet Promovare Gold” care includea promovarea destinaţiilor din Judeţul Braşov în România prin apariţii la televiziune cu audienţă naţională, mass-media online şi canalele social media.
În ofertă era inclus un segment de 12 minute filmat de echipa PRO TV pentru Emisiunea „La Măruţă” în 2 destinaţii din judeţul Braşov indicate de beneficiar şi difuzat pe televiziunea cu audienţă naţională. De asemenea, firma a oferit două advertoriale - reclame sub formă de conţinut editorial difuzate pe site-ul stirileprotv.ro şi pe site-ul adevarul.ro.
În ofertă mai era inclusă şi „promovare pe canalele social media ale Proiectului Destinaţia Anului 2024 (instagram, tik-tok, facebook, youtube, linked-in) prin postări ale destinaţiilor finaliste din Judeţul Braşov ţintind un target aşteptat peste 250.000 de vizualizări în România (dovedit prin raport pus la dispoziţia beneficiarului)”.
Pentru atragerea turiştilor străini, în oferta firmei din Ucea se arată că destinaţiile din judeţul Braşov urmau a fi promovate pe site-ul www.best-of-romania.com, creat ca parte a Proiectului Destinaţia Anului 2024 şi dedicat promovării externe a traseelor turistice din Romania, site a cărui lansare va avea loc în 15 iunie 2024. „Judeţul Braşov va fi inclus în 3 recomandări de itinerarii din România de pe acest site, specificând Aeroportul Braşov ca punct de intrare în cele trei trasee”.

+1 -3

Comentarii

'Gladiator'

2024-05-17 08:50:05


'Prosteli de concursuri pentru fraieri care sa cumpere publicitate pe internet..'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie