Curs BNR
1 EUR = 4.9575 RON
1 USD = 4.6194 RON
1 GBP = 5.7071 RON
1 XAU = 290.0889 RON
1 AED = 1.2580 RON
1 AUD = 3.0134 RON
1 BGN = 2.5348 RON
1 BRL = 0.9172 RON
1 CAD = 3.3885 RON
1 CHF = 5.1137 RON
1 CNY = 0.6542 RON
1 CZK = 0.2096 RON
1 DKK = 0.6655 RON
1 EGP = 0.1495 RON
1 HUF = 1.3316 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.3068 RON
1 KRW = 0.3478 RON
1 MDL = 0.2601 RON
1 MXN = 0.2601 RON
1 NOK = 0.4193 RON
1 NZD = 2.8081 RON
1 PLN = 1.0939 RON
1 RSD = 0.0423 RON
1 RUB = 0.0577 RON
1 SEK = 0.4288 RON
1 TRY = 0.2307 RON
1 UAH = 0.1251 RON
1 XDR = 6.1493 RON
1 ZAR = 0.2350 RON
Publicat la 24 mai 2023
Consilierii judeţeni braşoveni vor dezbate în şedinţa de plen de joi, 25 mai, un proiect de hotărâre privind aprobarea scenariului pentru finanţarea cheltuielilor de funcţionare precum şi a documentaţiei de prenotificare a ajutorului de stat (pentru investiţii şi funcţionare), pentru Aeroportul Internaţional – Braşov. Conform proiectului, scenariul de finanţare vizează perioada 2023 – 2025. Documentaţia de prenotificare a ajutorului de stat va fi transmisă către Comisia Europeană şi ia în calcul scenariul cel mai pesimist, adică suma maximă de 2.325.822 de euro.
În ceea ce priveşte investiţiile, este luată în considerare construirea celui de-al doilea terminal, în perioada 2027 – 2033. Valoarea investiţiei este estimată la 23.516.089 euro. Lucrările vor fi finanţate în proporţie de 92% din veniturile de exploatare a aeroportului, diferenţa de 8% urmând a fi asigurată din alte surse (subvenţii, buget de stat sau fonduri europene).
Pe de altă parte, din documentaţia aferentă proiectului de hotărâre rezultă că în anul 2026 se va atinge pragul de un milion de pasageri.
'Eu'
2023-05-24 09:17:47
'N-a decolat/ aterizat nici un avion inca dar vorbim de extindere...'
'Lazar'
2023-05-24 07:16:13
'Sper sa se aiba in vedere terminalul cargo,legatura feroviara metropolitana,drumul expres promis si drumurile de legatura cu autostrazile Comarnic-Brasov,Sibiu-Brasov,Targu Mures-Brasov si Bacau-Brasov.'
'Barbu Gh.'
2023-05-24 05:15:36
'Nici nu a pornit și deja ăștia își fac planul ca țîganu\'. '
După ce anul trecut Consiliul Județean Brașov a lansat programul de finanțare a proiectelor pentru tineret, Primăria Brașov pregătește și ea o linie de finanțare care vizează copiii și tinerii.[...]
2023-05-24 citeste mai multDupă ce în toamna anului trecut, în calitate de lider de proiect, Primăria Braşov a semnat patru contracte de finanţare prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) pentru[...]
2023-05-24 citeste mai multAdministraţia judeţeană braşoveană are în plan să reabiliteze clădirea
2023-05-24 citeste mai mult„Trebuie însă să ne concentrăm pe posibilităţile reale pe care le are ţara în acest moment”, susţine deputatul braşovean
2023-05-24 citeste mai multCiprian Clinciu, directorul adjunct al firmei, acuzat că foloseşte muncitorii şi maşinile firmei municipalităţii în folos personal. Conflictul între şefi a ajuns la manifestări violente: „Fac pe tine dacă vreau”
2023-05-26 citeste mai mult
'Observator'
2023-05-24 11:52:56
'Ca sa inteleaga si oamenii de rand : cu alte cuvinte ,contribuabilii vor suporta pe trei ani,cat timp aeroportul va functiona in pierdere,frumusica suma de 11.512.819 Lei,adica aproximativ 3.837.606 Lei/an pentru cheltuielile de functionare (salarii,utilitati,taxe) si pentru indemnizatiile grase ale cadre lor de conducere si ai celor care vor avea privilegiul de a face parte din Consiliul de administratie ; \nIar legat de Domnul “Lazar” care de ani repeta acelasi lucru,as specifica urmatoarele : singurele discutii si actiuni concrete sint pentru calea ferata spre aeroport care va fi realizata de CFR si nu de Consiliul Judetean si legatura rutiera cu ocolitoarea Brasovului si viitorul nod de autostrada de la Codlea ; autostrada Brasov-Targu Mures nu se va face in urmatorii 10 ani si chiar daca se va face ,va fi probabil o ramificatie de la Fagaras cat despre autostrada Brasov Bacau si Comarnic-Brasov ,nici acestea nu vor fi gata in urmatorii 10 ani ;iar din moment ce se vorbeste de al doilea terminal,inseamna ca nici terminalul cargo nu e pe lista de prioritati ;iar pentru a face un nou terminal,este necesara in primul rand extinderea platformei de parcare,care in prezent poate gazdui 3 avioane simultan ;'